کد خبر : 1361374 | 07 مهر 1395 ساعت 10:00 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

چمنیان: بعضی از بازیکنان کره نوجوان نیستند!

تیم ملی نوجوانان در حال آماده سازی خود برای بازی با کره شمالی در مرحله نیمه نهایی مسابقات است.

چمنیان: بعضی از بازیکنان کره نوجوان نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی در این دیدار برای تیم ملی حائز اهمیت است چون در صورت دست یابی به آن به دیدار پایانی صعود خواهد کرد اما اگر شکست بخورد باید به تهران برگردد چون مسابقات بازی رده بندی ندارد.


عباس چمنیان – سرمربی تیم ملی نوجوانان در مورد این بازی می گوید: بازی کره شمالی با عمان را از نزدیک تماشا کردم. کره شمالی را تیم خیلی خوبی دیدم. تیم فوق العاده سرعتی و در عین حال فیزیکی. در بعد فیزیکی خیلی خوب بودند و قد و قواره هایشان نیز بلند بود. بعید می دانم برخی از بازیکنان این تیم در رده سنی نوجوانان باشند! البته این فقط به خاطر قد و قواره هایشان نیست. در تصمیم گیری خیلی پخته عمل می کردند و این نشان می داد از رده سنی نوجوانان جلوتر هستند. این تیم در بخش حمله سرعتی عمل می کند. بازیکن با کیفیت این تیم بازیکن شماره 12 است که بازوبند کاپیتانی را هم بر بازو دارد و به نظر می رسد طراح اصلی و گرداننده توپ در تیم کره شمالی است که در بازی با عمان در هر سه خط بازی کرد! تدابیر این تیم برای حمله از جناحین هم کاملا واکاوی شد. ما فیلم بازی این تیم در برابر عمان را برای بچه ها به نمایش گذاشتیم. هم چنین دیدار خود در برابر ویتنام را مرور کردیم و سعی کردیم مشکلات موجود را به بچه ها گوشزد کنیم. گل های زده وخورده تیم کره شمالی در بازی های قبلی اش را دیدیم و با تمرینی که دیروز پشت سر گذاشتیم از هر نظر برای بازی با تیم کره شمالی آماده هستیم.


در مجموع شرایط خوب است. بچه ها همان طور که در بازی آخر مرحله گروهی یعنی بازی با هند و دیدار با ویتنام با احساس مسئولیت بازی کردند در این بازی هم این طور باشند شکست کره شمالی دور از دسترس نخواهد بود.


عباس چمنیان با اشاره به حضور مهدی تاج – علیرضا اسدی و علی کفاشیان در اردوی تیم ملی این حضور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مهدی تاج قول پاداش و حمایت همه جانبه از تیم ملی نوجوانان را داد. این دیدار از نظر روحی و روانی هم برای کادر فنی و هم برای بازیکنان مفید بود. ما رفته رفته در حال برنامه ریزی برای آینده هستیم. برای جام جهانی 2017. بعد از بازگشت به تهران باید به طور جدی کار خود را آغاز کنیم.


سرمربی تیم ملی نوجوانان صحبت هایش را با تشکر از حسین مرادی – سرپرست تیم ملی نوجوانان به پایان برد و گفت: انصافا در سه ماهی که من به عنوان سرمربی در تیم ملی نوجوانان مشغول بکار شدم سرپرست تیم خیلی به ما در اجرای برنامه ها کمک کرد. او با اینکه جوان است اما از هوش مدیریتی بالایی برخوردار است و آرامشی که در تیم وجود دارد را مدیون او هستیم. این مسئله در نتیجه گیری ما دخیل بود.

دیدگاه‌ها