کد خبر : 1361376 | 07 مهر 1395 ساعت 10:05 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

حسن زاده: شک ندارم سایپا آسیایی می‌شود

دنبال سومین قهرمانی در جام حذفی هستم

با وجود نتایج ناامید کننده سایپا مهاجم این تیم اعتقاد دارد با گذشت زمان می توانند به یکی از تیم های خوب و مدعی لیگ تبدیل شوند.

دنبال سومین قهرمانی در جام حذفی هستم

به گزارش "ورزش سه"، سایپا با وجود حضور حسین فرکی و نقل و انتقالاتی که داشت هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و شکست برابر صبا در آخرین بازی در هفته هفتم لیگ برتر وضعیت آنها را در جدول رده بندی بدتر از همیشه کرد اما با این حال مهاجم جدید این تیم اعتقاد دارد نارنجی پوشان نیاز به زمان دارند تا بتوانند به تیمی مدعی تبدیل شوند. مسعود حسن زاده بعد از مدت ها سکوت در گفتگویی مدعی شد این سایپا می تواند سهیمه آسیایی کسب کند و فصل را در بالاترین جایگاه ممکن به پایان برساند.


شاکله اصلی سایپا تغییر کرده است


هر تیمی دچار تغییرات گسترده شود نیاز به زمان دارد تا به فرم مطلوب بازگردد که سایپا هم از این قاعده مستثنی نیست. تیم ما چه از نظر مدیریتی چه از نظر کادر فنی تغییراتی داشته و علاوه بر آن شاکله اصلی اش نیز عوض شده است بنابراین کمی صبوری نسبت به این تیم می تواند حلال همه مشکلات باشد.


شاگردی حاجی فرکی افتخار بزرگی است


سایپا یکی از تیم ها بدون حاشیه و منظم لیگ است که رفاقت در آن حرف اول را می زند. حضور مربی همچون حسین فرکی به عنوان یکی از باشخصیت ترین و فنی ترین مربیان هم باعث شده تا تیم در مسیر خوبی قرار داشته باشد. شاگردی چنین مربی محجوبی افتخار بزرگی بود که نصیب من شد. امیدوارم با این مجموعه خوبی که داریم بدشانسی دست از سرمان بردارد و دوباره به روزهای خوب نزدیک شویم.


آسیایی می شویم


از همان روز که به سایپا آمدم هدف مان را رسیدن به سهمیه آسیایی اعلام کردم و الان هم شک ندارم با تفکرات حاجی فرکی و حمایت های باشگاه می توانیم به این موفقیت برسیم. تجربه نشان داده در هر تیمی که آقافرکی حضور داشته آرامش و صبوری رمز موفقیتش بوده و این بار هم مدیریت این مربی راه موفقیت های ما را هموار خواهد کرد.


به خاطر مصدومیت جلوی صبا بازی نکردم


با بدشانسی از ناحیه مچ پا آسیب دیدم و بازی با صبا در هفته هفتم را از دست دادم اما الان شرایط خوبی دارم و با رسیدن به بهبودی تمرینات را آغاز کردم تا در بازی های حذفی تیم را همراهی کنم. به هر حال وقتی تیم عوض می کنی برای خو گرفتن با محیط جدید و جو حاکم بر تیم نیاز به زمان داری که من روز به روز بهتر در تیم جا افتادم. امسال اهداف زیادی در سر دارم و اولین هدفم رسیدن دوباره به پیراهن تیم ملی است.


جوان و باتجربه های سایپا فوق العاده هستند


خوشبختانه در سایپا تمامی ابزار برای موفقیت دور هم جمع شده است. از بازیکنان باتجربه گرفته مثل ابراهیم صادقی که من او را جزو استثنایی ترین کاپیتان های حاضر در فوتبال ایران می دانم چون از نظر اخلاقی و فنی واقعا الگو است تا جوانانی مثل مهدی ترابی که نشان داده چه توانایی بالایی دارد و به زودی لژیونر خواهد شد. واقعا بازی در کنار این مجموعه لذتبخش است و خوشحالم که این فرصت نصیبم شد تا کنارشان باشم.


سومین قهرمانی حذفی را می خواهم


من در دوسال گذشته با ذوب آهن دو بار جام قهرمانی حذفی ایران را بالای سر بردم و الان تمام تلاشم این است که در کنار تیم خوب سایپا در این افتخار هت تریک کنم و سومین قهرمانی را جشن بگیرم. جام حذفی جام شگفتی هاست و هر تیمی که هدفش قهرمانی است باید آمادگی بردن رقبای مطرح و گمنام را داشته باشد.

دیدگاه‌ها