کد خبر : 1361382 | 07 مهر 1395 ساعت 10:17 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرده برداری از لوگوی جام جهانی (عکس)

در مراسم خاصی که در هتل مایورت شهر گوا برگزار شد رسما از لوگوی مسابقات جام جهانی زیر 17 سال پرده برداری شد. مسابقاتی که در سال 2017 در شهر هند برگزار می شود.

به گزارش "ورزش سه"، در این مراسم اینفانتینو – رئیس فیفا و هم چنین شیخ سلمان رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس فدراسیون فوتبال هند حضور داشتند. جالب اینکه هند هم اکنون میزبان بازی های نوجوانان آسیا – زیر 16 سال – است که تیم ایران هم در آن حضور دارد و به عنوان اولین تیم مجوز حضور در مسابقات سال آینده که زیر 17 سال برگزار خواهد شد، دست یافت.


 شیخ سلمان  در این باره می گوید: هند به خوبی بازی های نوجوانان قهرمانی آسیا را میزبانی کرده و از پشتیبانی خوبی در داخل کشور و از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برخوردار بوده. «من میزبانی هندی ها در لیگ قهرمانان آسیا را هم دیدم و به نظرم هند برای این چالش بزرگ و برگزاری بازی های جام جهانی آماده است.»

 

1146084


شیخ سلمان حرف هایش را این چنین ادامه داد: «در ابتدای سال جاری میلادی که چشم انداز فوتبال آسیا تعریف شد من این ماموریت را به هند اعلام کردم. این یک فرصت عالی برای هند است که پتانسیل خود را در برگزاری بازی های جام جهانی نشان داد. در این کشور پرجمعیت و در هر شهری عشق به فوتبال وجود دارد. چه اینجا که شهر گواست  و چه در شهرهای دیگر مثل بنگال یا بنگلور یا چنای. هند از نظر فیفا کشوری است با آینده هیجان انگیز در فوتبال.»


هند به عنوان دومین کشور پرجمعیت در جهان اولین رویداد فیفا را برگزار می کند.

دیدگاه‌ها