کد خبر : 1361392 | 07 مهر 1395 ساعت 10:47 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

سردار در ترکیب اصلی، عزت الهی روی نیمکت

روستوف- آیندهوون؛ جنگ زخم خورده‌ها در المپیکو

در شب دوم از رقابت های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا امشب نگاه همه فوتبالدوستان ایرانی به شهر روستوف و ورزشگاه المپیکو دوخته خواهد شد.

روستوف- آیندهوون؛ جنگ زخم خورده‌ها در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، روستوف و آیندهوون دو تیم زخم خورده هفته اول لیگ قهرمانان امشب در حالی از ساعت 22:15 در ورزشگاه المپیکو 2 شهر روستوف در جنوب شرقی روسیه مقابل هم صف آرایی می کنند که بسیاری از طرفداران نایب قهرمان روسیه امیدوارند در این مصاف حساس تیم محبوبشان بتواند همان بلایی که سر آژاکس دیگر تیم مشهور هلند در پلی آف لیگ قهرمانان با درخشش مهاجم ایرانی آورد، تکرار کرده و به اولین برد تاریخ خود در این مسابقات برسد.


سایت رسمی رقابت های چمپیونز لیگ اروپا در بررسی شرایط رقبا در آستانه بازی های هفته دوم با اشاره به دو تیم روستوف و آیندهوون نوشت:« با توجه به حضور تیم هایی همچون بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید این دو تیم در پی آن هستند تا با نشستن در جایگاه سوم شانس حضور در مرحله حذفی یورولیگ را کسب کرده و از جوایز بیشتری در این تورنمنت های اروپایی بهره ببرند». این سایت در ادامه گزارش خود اشاره ای هم به ستاره های کلیدی دو تیم داشت و از سردار آزمون مهاجم 7 میلیون یورویی روستوف به عنوان مرد تعیین کننده روس ها نام برد و نایجل دی یونگ مهاجم ملی پوش و 5.5 میلیون یورویی آیندهوون را ستاره خطرناک آیندهوون برشمرد و مدعی شد امشب یکی از این دو نفر می تواند پیام آور شادی برای طرفداران شان شود.

 

1146091

 


سایت معتبر sovsport روسیه در گمانه زنی خود راجع به ترکیب اصلی روستوف مقابل آیندهوون نام سردار آزمون را در ترکیب قرار داد و مدعی شد بعد از نمایش خوبی که روستوف در بازی با لوکوموتیو مسکو در لیگ برتر روسیه داشت و به برتری رسید کادر فنی این تیم تصمیم دارد با همان چیدمان به مصاف آیندهوون برود. البته تغییر بزرگ نایب قهرمان روسیه در بازی امشب به بازگشت کودریاشوف مدافع ملی پوش این تیم از محرومیت برمی گردد. مدافعی که به خاطر حرکات خشن در بازی با آژاکس با محرومیت سه جلسه ای یوفا روبرو شده بود اما با فرجام خواهی روستوف محرومیت او به یک جلسه کاهش یافت تا امشب تیمش را مقابل قهرمان هلند همراهی کند. در این بین سعید عزت الهی از بخت چندانی برای تجربه بازی در لیگ قهرمانان برخوردار نیست مگر این که در نیمه دوم اوضاع به نحوی پیش برود که سرمربی تیم مجبور به استفاده از این بازیکن شود.


در اتفاقی جالب روستوف امشب یک بار دیگر با تغییراتی روی نیمکت رهبری اش روبرو خواهد شد به نحوی که دمیتری کریچنکو باز هم به عنوان سرمربی روی نیمکت خواهد نشست تا سیستم چرخشی مربیان در این باشگاه سوژه رسانه های روسی شود. گویا بعد از بیماری سخت دنیتالیس مربی پا به سن گذاتشته ترکمن که چندی پیش رسما به عنوان سرمربی به فدراسیون فوتبال روسیه و یوفا معرفی شد باشگاه بار دیگر کریچنکو را برای بازی با آیندهوون به عنوان سرمربی انتخاب و به کنفرانس مطبوعاتی فرستاد. در این بین سایت rsport مدعی شد بردی اف به عنوان معمار موفقیت های روستوف هنوز هم حرف اول را در اردوی تیمش می زند تا جایی که تمام تاکتیک ها و چیدمان ها با صلاحدید این مربی کارکشته انجام می شود و سایر مربیان اجراکننده دستورات او هستند. قربان که یک بار با تیم روبین کازان موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا دست به شاهکار زده و بارسلونا را با پپ گواردیولا در نیوکمپ شکست دهد خیلی دوست دارد این تجربه شیرین را در مصاف امشب با آیندهوون هم تکرار کند اما این بار در نقش نایب رئیس و مدیرفنی باشگاه.

 

1146092


با وجود فرجام خواهی و تلاش گسترده باشگاه روسی کمیته انضباطی یوفا زیر بار بخشش طرفداران تیفوسی روستوف نرفت تا سکوی بخش جنوبی ورزشگاه المپیکو 2 امشب خالی از تماشاگر باشد. این محرومیت بعد از اتفاقاتی گریبانگیر باشگاه روسی شد که تیفوسی های روستوف در جدال با آژاکس شعارهای نژادپرستانه سر دادند.

 

1146093

 

دیدگاه‌ها