کد خبر : 1361399 | 07 مهر 1395 ساعت 10:58 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناری: جامعه هندبال افسرده است

سرمربی اسبق تیم جوانان گفت: می آبادی هر از گاهی یک نمایش جدید به راه می اندازد. این بار مدعی شده است که اسپانسر او را به ریو دعوت کرده و هزینه سفر ایشان را نیز پرداخت کرده است.

ناری: جامعه هندبال افسرده است

به گزارش "ورزش سه"، نقی ناری سرمربی اسبق تیم جوانان هندبال در مورد شرایط فعلی تیم هندبال و فدراسیون هندبال گفت: عملا فدراسیون تعطیل است و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

 

او ادامه داد: افت شدیدی که این چند سال در هندبال داشتیم واقعا باعث تاسف است. هندبال دچار روزمرگی شده و برایمان جز یک لیگ دست و پا شکسته چیزی باقی نمانده است.

 

ناری در ادامه افزود: نگاه خانواده ها به هندبال بد شده و اصلا در تهران دیگر تیمی باقی نمانده است. فدراسیون هم که مختص به یک استان خاص شده و همه اصفهانی ها در تمامی امور فدراسیون فعالیت می کنند. به جز کمیته داوران که توسط تبریزی ها اداره می شود، خدا رو شکر بقیه امور در دست اصفهانی است.البته مهم نیست که این افراد اصفهانی باشند یا تبریزی یا کرمانشاهی، مهم این است که در هر جایگاهی که هستند به نفع هندبال کشورمان قدم بردارند نه اینکه هر کسی در یک مقطعی بیاید و سود شخصی ببرد و هندبال را به حال خود رها کند.

 

سرمربی اسبق تیم جوانان هندبال در پاسخ به حضور می آبادی در ریو گفت: این قضیه یک شو قدیمی است. آقای می آبادی هر از گاهی یک نمایش جدید به راه می اندازد. این بار مدعی شده که اسپانسر او را به ریو دعوت کرده و هزینه سفر ایشان را نیز پرداخت کرده است و نکته جالب این جاست که این همه افراد سرشناس در هندبال هستند چرا باید از ایشان دعوت شود؟ مگر چه کار مهمی برای هندبال کشورمان انجام داده یا چه نتیجه خوبی تا به امروز در کارنامه خود ثبت کرده است؟ آن هم در شرایطی که تیم هندبال حتی به المپیک صعود نکرد. هر چند که من مقصر را خود فرد نمی دانم. مقصر اصلی وزارت ورزش است که چنین اجازه ای را می دهد.

 

ناری ادامه داد: اکنون که قرار است رییس فدراسیون انتخاب شود، وزارت ورزش باید تدابیری جدیدی بیاندیشد و یک گروه بی طرف را بیاورد. نه اینکه دبیر همان دبیر باشد و اعضا همان اعضا ، دوباره از ریز و درشت تا مدیر فنی اصفهانی شود.

 

کارشناس هندبال همچنین افزود: جامعه هندبال افسرده شده است و یک نفر باید پاسخگوی این ناکامی ها باشد. اینگونه نیست که هر کسی بیاید و یک سمتی داشته باشد و مسافرت های خارجی اش را برود و بارش را از هندبال ببند و برود.

 

*لباس هندبال بر تن بعضی ها گشاد است

 

ناری در خصوص دو شغله بودن بعضی از اعضای فدراسیون اظهار داشت: ای کاش دو شغله باشند، اصلا صد شغله باشند ولی کاش توان کار کردن داشته باشند. لباس هندبال بر تن بعضی ها گشاد است. باید عقبه این افراد بررسی شود ببینیم اصلا چه کار مثبتی انجام داده اند یا در کدام تیم سابقه مربی گری داشته اند یا کدام سابقه درخشان در کارنامه شان است. کسی که در جایگاه مدیریت قرار می گیرد باید مدیر و مدبر باشد و برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

 

وی در پایان در خصوص استعفای مهدوی گفت: آقای مهدوی بسیار متشخص و متدین و محترم است. ولی خوب بودن دلیلی بر مدیر بودن نیست. اگر اطرافیان مهدوی به او آسیب زدند باید آن ها را عوض می کرد تا حق ایشان ضایع نشود. درنهایت یک مدیر علاوه بر اینکه باید خوب باشد باید جسارت داشته باشد و کاردان باشد.

 

وی افزود: متاسفانه فدراسیون هندبال از اصفهان تشکیل شده و دبیر و برخی دیگر از مسئولان این فدراسیون از این استان انتخاب شده اند و ای کاش به جای این همه هزینه فدراسیون را در هیات اصفهان تشکیل می دادند تا حداقل از هزینه ها کاسته می شد.


وی در رابطه با شایعه حضور علیرضا رحیمی و آقا علی نژاد در انتخاب فدراسیون هندبال، تاکید کرد: رحیمی بازنشسته است و نمی تواند در انتخاب فدراسیون شرکت کند. در ضمن او 17 سال رییس فدراسیون بوده و هر برنامه ایی که داشته برای ما اجرا کرده است.


وی افزود: اقا علی ن‍ژاد نیز انسان بسیار خوب و تحصیلکرده ای است اما فکر نمی کنم او بتواند به عنوان رییس فدراسیون کمک کند. هندبال نیاز به مدیران بزرگ دارد تا بتوانند ما را از این شرایط خارج کنند.

 

کارشناس هندبال کشورمان در خصوص ادامه فعالیت دبیر کل فدراسیون، گفت: من اگر به جای برخی آقایان بودم قطعا پس از کنار رفتن رییس خودم استعفا می دادم و به آسیب رساندن به فدراسیون ادامه نمی دادم. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان فکری به حال این فدراسیون کند تا بتوانیم روز های خوبی را داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها