کد خبر : 1361422 | 07 مهر 1395 ساعت 12:22 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

AFC به پیروزی ایران امیدوارتر است

هم اکنون یکی از خبرهای اول سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازی ایران – کره شمالی در مرحله نیمه نهایی قهرمانی نوجوانان اختصاص دارد. مسابقه ای که فردا در استادیوم پاندیت جواهر لعل نهرو برگزار خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد سایت کنفدراسیون فوتبال به پیروزی ایران بیش تر از کره شمالی امیدوار است چرا که در تحلیل این بازی دو عکس از تیم ملی منتشر کرده است.


صحبت های عباس چمنیان و  یون جونگ سو مربیان دو تیم در این تحلیل آمده است.


مربی تیم کره شمالی به این نکته اشاره کرده که تیمش بعد از پشت سر گذاشتن چهار بازی در مرحله گروهی و هم چنین یک چهارم نهایی خسته به نظر می رسد اما تلاش می کند این خستگی را تا پیش از بازی با ایران رفع کند.

 

1146106


او به این نکته هم اشاره کرد ایران یکی از بهترین تیم های حاضر در بازی ها بوده و اینکه نمی تواند از پیروزی در این دیدار با اطمینان حرف بزند.


کره شمالی تا  اکنون پنج بار به دیدار نیمه نهایی صعود کرده، یون جونگ سو در این باره می گوید: تا اکنون تیمی نتوانسته دوبار پی یا پی در این بازی ها قهرمان شود و کره شمالی تلاش خواهد کرد اولین تیمی باشد که در جام ملت های آسیا دوبار پی یا پی قهرمان می شود.

 

1146107


مربی کره شمالی در پایان صحبت هایش تاکید کرد که بازی کره شمالی و ایران یکی از بازی های خوب این دوره از بازی ها خواهد بود.

دیدگاه‌ها