کد خبر : 1361447 | 07 مهر 1395 ساعت 13:29 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 12 در زمین شماره 2 آزادی آغاز شد.

گزارش تمرین استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در این تمرین یعقوب کریمی و لئوناردو پادوانی حضور نداشتند و در کلینیک باشگاه استقلال به فیزیوتراپی پرداختند.


* روزبه چشمی برای دومین روز در تمرینات شرکت کرد و به نرم دویی دور زمین چمن شماره 2 آزادی پرداخت. نکته جالب این بود که منصوریان و بازیکنان بزرگتر تیم مدام با چشمی شوخی می کردند.


* خسرو حیدری که در روزهای گذشته اخباری مبنی بر مصدومیتش منتشر شده امروز از انتشار این اخبار ناراحت بود و به خبرنگاران گله کرد. او امروز بدون مشکل در کنار سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.


* تمرین امروز استقلالی ها با تنیس فوتبال و انجام کارهای کششی آغاز شد و بعد از آن تمرینات تاکتیکی زیرنظر علیرضا منصوریان آغاز شد.


* عمده آیتم های تمرین امروز مربوط به حرکات ترکیبی از سمت چپ و راست و سانتر به روی دروازه بود. در این بین منصوریان به شدت نسبت به نحوه یارگیری مدافعان وسط استقلال انتقاد داشت و با فریاد زدن بر سر آنها نحوه جاگیری را به مدافعانش آموزش داد.


* بخش پایانی تمرین به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت که در این بین علیرضا منصوریان از شاگردانش درخواست کرد که با در اختیار داشتن مالکیت توپ و دادن پاس های متوالی خود را به دروازه حریف برسانند تا حریف فرصت دفاع کردن و ضدحمله را پیدا نکنند.

دیدگاه‌ها