کد خبر : 1361451 | 07 مهر 1395 ساعت 13:32 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

آسیب دیدگی لگن سه هفته خانه نشینم کرد

علی کریمی: بازی نکردم، چون مصدومم

کریمی همچنان تلاش می‌کند، انرژی می‌گذارد و عزم خود را جزم کرده تا دوباره به لیست دیناموزاگرب برگردد و برای این تیم بازی کند. درست مثل چند هفته پیش که نخستین بازی‌اش را در لیگ کرواسی انجام داد.

علی کریمی: بازی نکردم، چون مصدومم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، بدشانسی دست از سر او بر نمی‌دارد. ابتدا آسیب‌دیدگی مچ و حالا مصدومیت لگن. کریمی اما همچنان تلاش می‌کند، انرژی می‌گذارد و عزم خود را جزم کرده تا دوباره به لیست دینامو برگردد و برای این تیم بازی کند. درست مثل چند هفته پیش که نخستین بازی‌اش را در لیگ کرواسی انجام داد و هواداران دیناموزاگرب را امیدوار کرد. امیدوار به ظهور هافبکی بازیساز از آسیا. در بی خبری از کریمی، کسی نمی‌داند که او آسیب دیده است. همه از بازی نکردنش می‌نویسند، فارغ از اینکه بدانند او چند هفته مصدوم بود و حالا یکی دو روزی است که نرم دویدن را آغاز کرده.


_ در زاگرب چه می‌کنی؟ چرا خبری از تو نیست؟ دلیل بازی نکردنت چیست؟
 پزشکان دینامو چند هفته استراحت مطلق را برایم در نظر گرفتند و به همین دلیل با تیم تمرین نمی‌کردم.


_ چرا استراحت؟ مگر اتفاقی افتاده؟
 چند هفته قبل از ناحیه لگن دچار آسیب‌دیدگی شدم. به همین دلیل نمی‌توانستم تمرین کنم. پزشکان دینامو تشخیص دادند که استراحت کنم و پا به توپ نشوم.


_ کی فهمیدی که لگنت آسیب دیده؟ این آسیب‌دیدگی کهنه بود یا تازه سراغت آمده؟
 یکی از تمرینات ما که تمام شد دیدم از ناحیه لگن درد دارم. به پزشک تیم گفتم که گفت عکس بگیر و برای من بیاور. عکس گرفتم و نشان دادم که گفت لگن تو مشکل دارد و کمی جابه‌جا شده. تاندون‌های لگنم آسیب دیده بود و باید کمی استراحت می‌کردم. دو، سه هفته استراحت کردم و حالا آرام آرام به مرز آمادگی نزدیک می‌شوم.


_ پس بازی نکردنت دلیل داشت؟
 صددرصد. من مصدوم بودم و بدشانسی آوردم. یک بار که آمدم از ناحیه مچ و حالا لگن. آسیب‌دیدگی دوم باعث شد تا از شرایط بازی دور باشم و نتوانم برای دینامو به میدان بروم.


_ ولی داشتی بازی می‌کردی و انگار این آسیب‌دیدگی‌ها را باید پای بدشانسی ات گذاشت.
 به محض حضور در زاگرب آنقدر خوب تمرین کردم که بدنم آماده شده بود. دیدید که حتی برای دینامو در لیگ کرواسی هم بازی کردم اما دوباره آسیب‌دیدگی سراغم آمد و اجازه نداد در ترکیب قرار بگیرم. حالا هم اتفاقی رخ نداده. دوباره تلاش می‌کنم تا به ترکیب برسم و بازی کنم. مطمئن باشید به هدفم می‌رسم. اگر کمی صبر کنید، در زاگرب می‌درخشم.


_ از چه زمانی می‌توانی در تمرینات گروهی شرکت کنی؟
 دو سه روزی است که نرم دویدن را شروع کرده ام. فکر می‌کنم از اوایل هفته آینده بتوانم همراه سایر بازیکنان در تمرینات گروهی شرکت کنم و پا به پای آنها بدوم.


_ چند هفته‌ای که مصدوم بودی، خیلی‌ها می‌نوشتند که کادر فنی دینامو زاگرب به تو اعتقاد ندارد و حتی نامت را در لیست 18 نفره قرار نمی‌دهد. فکر نمی‌کنی در بی‌خبری و دور از رسانه‌ها هستی که اخبار تو به درستی منتشر نمی‌شود؟
 من از همان ابتدا که پا به فوتبال حرفه‌ای گذاشتم کمتر با رسانه‌ها صحبت می‌کردم چون اصلا اهل مصاحبه و حرف زدن نیستم. قبل از اینکه ترانسفر هم شوم اصلا در رسانه‌ها صحبتی از پیشنهاد دینامو زاگرب به میان نیاوردم. بی سر و صدا کارم را انجام دادم و حتما شما هم دیدید که وقتی به کرواسی رسیدم همه فهمیدند که پیشنهاد دینامو در کار است. زیاد دوست ندارم صحبت کنم و خبری از من باشد. فقط دوست دارم بیشتر بازی کنم و در ترکیب دینامو قرار بگیرم. آن وقت است که اخبار خود به خود منتشر می‌شوند و همه از من و شرایطم باخبر می‌شوند.


_ کرانچار هم که اخراج شد و از دینامو رفت. دلیلش فقط نتایج ضعیف بود؟
 کرانچار اخراج نشد، خودش استعفا داد و از تیم جدا شد. بعد از بازی با ریه کا بود که دینامو باخت و کرانچار هم با بازیکنان خداحافظی کرد و رفت. گویا به رختکن رفته و همانجا اعلام کرده بود که دیگر به کارش در دینامو ادامه نخواهد داد. مسوولان دینامو هم با استعفایش موافقت کردند تا زوپیچ به‌عنوان مربی جدید و البته موقت جایگزینش شود.


_ بعد از استعفا با او صحبت نکردی؟
 نه کرانچار را دیدم و نه با او صحبتی انجام دادم.


_ با غربت زاگرب چه می‌کنی؟ برایت سخت نیست تک و تنها در کرواسی باشی و دور از ایران؟
 این مسائل برای بازیکنان طبیعی است. برای همه بوده و برای من هم هست. یک بازیکن برای پیشرفت باید از خیلی چیزها بگذرد تا به مدارج بالاتر برسد. پیشرفت به همین سادگی‌ها به دست نمی‌آید. من هم باید با همه سختی‌ها کنار بیایم، چون پشت هر سختی یک آسانی هم هست و من هم دنبال همین ماجرا هستم.

دیدگاه‌ها