کد خبر : 1361467 | 07 مهر 1395 ساعت 14:23 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

آنچلوتی: بازی سختی مقابل اتلتیکو پیش رو داریم

کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ مدعی شد که از قدرت دفاعی اتلتیکو آگاه است و منتظر بازی دشواری در ویسنته کالدرون است.

آنچلوتی: بازی سختی مقابل اتلتیکو پیش رو داریم

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی بوندس لیگا توسط اتلتیکو در نیمه نهایی فصل گذشته چمپیونزلیگ حذف شد و از رقابت‌ها کنار رفت. در فینال اتلتیکو مقابل شاگردان زیدان قرار گرفت و در نهایت رئال قهرمان چمپیونزلیگ فصل گذشته شد. حال دو تیم در مرحله گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و آنچلوتی مدعی شد که می‌داند کار سختی پیش روی اوست.

 

1145612

 


او گفت:"همیشه بازی کردن مقابل اتلتیکو کار دشواری بوده و فکر می‌کنم بازی سختی پیش روی ما خواهد بود. آنها تیم بسیار سازمان یافته ای هستند. ما در فرم خوبی قرار داریم و می‌خواهیم به این روند ادامه دهیم. اتلتیکو تیمی با فلسفه ای مشخص است. آنها خیلی خوب و سازمان یافته بازی می‌کنند و آمار بسیار خوبی در چند ال اخیر دارند. بازی خیلی حساسی خواهد بود، ما نسبت به حریف شناخت خوبی داریم و منتظر این بازی هستیم. اتلتیکو بازیکنان جذابی دارد.


سیمئونه دوست خوب من است. او یکی از بهترین مربیان جهان است. در حال حاضر تمرکز فوتبال بر روی بازی مستقیم و ضد حمله است و اتلتیکو مثال خوبی برای این موضوع است. آنها پاسکاری‌های موثر دارند و پاسکاری خیلی مهم است زیرا به شما اجازه می‌دهد کنترل بازی را در دست بگیرید."

دیدگاه‌ها