کد خبر : 1361476 | 07 مهر 1395 ساعت 14:45 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

جام جهانی 2022 زیر خیمه!

مسئولان برگزاری جام جهانی 2022 قطر قصد دارند اقامت در چادر را به یکی از گزینه های مسافران جام جهانی بیفزایند.

به گزارش"ورزش سه"، مسئولان برگزاری جام جهانی قطر 2022 ایده جالبی برا اقامت مسافران برای بازی های جام جهانی ارائه داده اند.


قرار شده است به جز هتل های لوکس گزینه های جدید برای اقامت مسافران ارایه شود، کمیته عالی پروژه ها قصد دارند دهکده های 2000 نفری بسازند که در چادرهای عربی زندگی کنند و یک تجربه جدید فرهنگی داشته باشند.


این پروژه آزمایشی فراهم می کند 650 چادر عربی در مساحت 300 هزار مرتر مربع در جنوب کشور قطر راه اندازی شود و همچنین در نزدیکی ورزشگاه الوکره 350 چادر در حال آزمایش است.

 

1146154


کمیته عالی برای انجام این پروژه 5 مکان را انتخاب می کند که در هر کدام فرهنگ، تاریخ قطر و شرق میانه دیده شود و تپه های شنی و دریا در کنار آن ها باشند.همچنین گزینه های سرگرمی زیادی در این دهکده ها ساخته خواهد شد و همچنین در هر روستا صفحه نمایشگرهای غول پیکر ساخته می شوند.


عبدالعزیز مدیرفنی کمیته عالی در این باره گفته است: این نوع اقامت یک راه عالی برای شناساندن کشور قطر است ، به طوری که یک آزمون عمومی برای فرهنگ، سنت و برجسته ترین نشانه ها خواهد بود.البته در این موضوع اتمام بودجه و همچنین پر شدن هتل ها مارا به ساخت این دهکده ها ترغیب می کند.


وی افزود: با ارائه انواع مختلف در یک مکان مختلف ما برای بازدیدکنندگان راه های جدید و بدیعی برای لذت بردن از قطر خواهیم ساخت. یک توریست می تواند هرکدام از امکانات را انتخاب کند و این یک پروژه اقتصادی مهم برای قطر خواهد بود.

 

هر روستا علاوه بر این در قلب بیابان است، تپه های شنی و دریا را خواهد داشت، اقامت در این روستاها طرفداران جدید را به همراه خواهد داشت و هر روستا شامل تعدادی مناطق تفریحی، مراکز درمانی و بسیاری فروشگاه خواهد بود.

دیدگاه‌ها