کد خبر : 1361480 | 07 مهر 1395 ساعت 14:51 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

غلامپور: حق ما صدر نشینی در لیگ بوده است

مربی گلرهای نفت تهران گفت: اگر حق تیم ما تضییع نمی شد الان صدرنشین لیگ بودیم.

غلامپور: حق ما صدر نشینی در لیگ بوده است

به گزارش"ورزش سه، بهزاد غلامپور در گفت و گو با روابط عمومی نفت تهران افزود: برد مقابل ماشین سازی حق ما بود. چند موقعیت خوب را هم از دست دادیم و چند کارشناس در برنامه‌های تلویزیونی و حتی مسولان محترم دپارتمان داوری تاکید کردند که دو پنالتی ما گرفته نشده و یک پنالتی بی مورد به ضرر تیم اعلام شد. در بازی مقابل پیکان هم به گفته کارشناسان یک پنالتی و بازی با استقلال دو پنالتی گرفته نشده. خب این اتفاقات اگر نبود ما حداقل چهار امتیاز بیشتر گرفته بودیم و امیدواریم که این موارد توسط مسولان ذیربط مورد بررسی قرار گیرد. امیدوارم درک کنتد که وقتی این‌همه یک تیم ضرر می‌بیند فشار زیادی را کادرفنی و به‌ویژه سرمربی باید تحمل کنند. با این وجود خوشحالم که زحمات بچه‌ها نتیجه داده و تا هفته هفتم در جمع سه تیم برتر لیگ هستیم. در مجموع معتقدم همدلی و تلاش مالکان، مدیریت. کادر و بازیکنان علت اصلی این موفقیت‌ها بوده و انشاله و با توکل به خدا و تلاش بیشتر این نتایج خوب تداوم خواهد داشت.



مربی گلرهای نفت درباره تمرین دادن گلرها با توپ تنیس که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته گفت: این تمرین برای افزایش تمرکز و دید و واکنش‌های سریع انجام می‌شود و البته خبلی هم جدید نیست ولی تمرین موثری است. بنده هم تلاش می‌کنم مطالعه و تحقیق زیادی داشته باشم و از طریق اینترنت و دیدن فیلم تمرینات جدید و خوب را استخراج می‌کنم.


غلامپور درباره علل موفقیت تیم نفت گفت: خیلی دیر شروع کردیم. نفرات شاخص زیادی از تیم رفته بودند اما درایت کادرفنی و زحمات بازیکنان نتیجه داد.


مربی نفت درباره بازی فردای جام حذفی گفت: ما حق نداریم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. تیم مهرگان دره شهر هم انگیزه بسیار دارد و تلاش می‌کنیم بازی به بازی پیش رفته و در این جام که میانبر خوبی برای آسیایی شدن است نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها