کد خبر : 1361514 | 07 مهر 1395 ساعت 16:24 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

تعطیلی لیگ به نفع یا به ضرر نفت تهران؟

سرمربی نفت تهران که در پایان هفته چهارم از تعطیلی لیگ برتر استقبال می کرد معتقد است این تعطیلات در شرایطی که این تیم روزهای خوبی دارد به آنها لطمه می زند.

تعطیلی لیگ به نفع یا به ضرر نفت تهران؟

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی پیش از دیدار با مهرگان دره شهر در نشست خبری صحبتهای متفاوتی را مطرح کرد.

 

*دایی که تیم او در سه دیدار پایانی در لیگ نتیجه قابل قبولی کسب کرده نظر متفاوتی نسبت به گذشته درباره تعطیلات لیگ برتر دارد. سرمربی نفت تهران روز چهارشنبه پیش از دیدار جام حذفی گفت: مطمئناً تعطیلات به ضررمان است، ما پس از اردوی اردیبل در 3 مسابقه 7 امتیاز گرفتیم که اگر داور پنالتی ما را می‌گرفت اکنون 9 امتیاز از سه بازی گرفته بودیم.

 

*سرمربی نفت تهران اما کمتر از یک ماه پیش بعد از پایان هفته چهارم لیگ برتر و در آستانه تعطیلی یک ماهه لیگ برتر بعد از تساوی برابر استقلال خوزستان عقیده دیگری داشت: با توجه به اینکه بدنسازی خوبی نداشتیم، تعطیلی لیگ به نفع ما خواهد بود. ما در ابتدای فصل فرصت بسیار کوتاهی برای بدنسازی داشتیم لذا سعی خواهیم کرد از تعطیلات لیگ بهترین استفاده را کنیم.

 

*تعدادی از سرمربیان لیگ در ابتدای فصل نسبت به این تعطیلی ها اعتراض داشتند اما عده ای دیگر سعی کردند با توجه به وضعیتی که در روزهای ابتدایی فصل داشتند نسبت به این تعطیلات اعتراض نکردند. اعتراض نکنند. شاید اگر موضع سرمربیان تابعی از وضعیت این تیم نبود و همه ی آنها با توجه به اصول حرفه ای نسبت به این تعطیلات موضع می گرفتند دردسر بزرگ لیگ برتر یعنی تعطیلات گاه و بی گاه که در نهایت باعث لطمه زدن به همه ی تیم ها می شود با تصمیم واحد آنها دیگر باعث لطمه زدن به لیگ برتر نمی شد.

دیدگاه‌ها