کد خبر : 1361516 | 07 مهر 1395 ساعت 15:30 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوئنتین فورچون در گفتگو با گل

اجازه دهید پوگبا کارش را انجام دهد

ستاره سابق منچستریونایتد در مصاحبه خود با گل به دفاع از پل پوگبا پرداخت و برای وی آینده ای درخشان در جمع شیاطین سرخ پیش بینی کرد.

اجازه دهید پوگبا کارش را انجام دهد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا تابستان امسال با انتقالی رکوردشکن به ارزش 105 میلیون یورو از یوونتوس به یونایتد پیوست اما شروع خوبی در این تیم نداشت. انتقادات زیادی پس از شکست یونایتد مقابل سیتی و واتفورد به این بازیکن وارد شد اما پوگبا در پیروزی ابتدای هفته یونایتد مقابل لستر، نمایش درخشانی داشت و یکی از 4 گل تیمش را نیز به ثمر رساند تا کمی از شدت انتقادات به خود بکاهد.

 

 

1144209

 

 

فورچون، در مورد پوگبا به گل گفت:" معتقدم پوگبا فقط باید بازی خودش را انجام داده و با ارائه توانایی هایش، کمک کند یونایتد پیروز شود. او حالا بازیکنان پا به توپ بیشتری را در اطرافش می بیند. خوان ماتا و آندر هررا به او این اجازه را می دهند که آزاد باشد. پوگبا چه در دفاع و چه در حمله، بازیکنی قدرتمند است و البته نقاطی منفی نیز در بازی او دیده می شود.

 

نظر من این است که فقط او را به زمین بفرستید، همه پیچیدگی ها را فراموش کنید و مسائل تاکتیکی را کنار بگذارید. اجازه دهید او بازی خودش را بکند. زمانی که او در یوونتوس خیلی موفق بود، بازیکنان اطراف او پیرلو و ویدال بودند. به همین دلیل این فرصت را پیدا می کرد که خودش را نشان دهد.

پیرلو در سمت چپ بود و پستی با مسئولیت زیاد به او رسیده بود اما می توانستید اعتماد به نفسش را ببینید. می توانستید ببینید که چه درکی از هم تیمی هایش دارد. او به تیمی رفته که می تواند برای مدت حداقل دو سال، سبک خاصی داشته باشد و سبک جدید خودش را هم به تیم آورده است. ژوزه مورینیو هم سعی می کند از سبک بازی او نهایت استفاده را ببرد."

دیدگاه‌ها