کد خبر : 1361519 | 07 مهر 1395 ساعت 16:46 | 22.5K بازدید | 1 دیدگاه

عابدینی: کاشانی مدیر خنثای پرسپولیس است

رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

عابدینی: کاشانی مدیر خنثای پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، جعفر کاشانی چند روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال برای خود قانون تصویب می کند و آن را اجرایی می کند. امیر عابدینی در واکنش به حرف های کاشانی به خبرنگار ما گفت: آقای کاشانی سال هاست که هیئت مدیره پرسپولیس حضور دارند چون ایشان فردی خنثی هستند و معمولا در تصمیم گیری های بزرگ هم دخالت نمی کنند. به همین دلیل معمولا مدیرانی که می آیند با ایشان کاری ندارند.


او ادامه داد: سوال من این است که فدراسیون فوتبال مگر وظیفه قانون گذاری ندارد؟ لابد ایشان می گویند باشگاه پرسپولیس برای فدراسیون فوتبال تصمیم گیری کنند و ما ان را اجرا کنیم. من فکر می کنم آقای کاشانی جایگاه فدراسیون فوتبال را اشتباه گرفته اند و این صحبت را مطرح کرده اند.


رییس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: الان باشگاه ها کمی پول دار شده اند و همین می شود که آنها از فدراسیون فوتبال ایراد می گیرند. آقای کاشانی یادش رفته که تا سال های گذشته طلب کاران پشت در باشگاه صف می کشیدند و آنها دست به دامان فدراسیون فوتبال می شدند. آقای کاشانی نباید جایگاه ها را اشتباه بگیرند و هر چه دوست دارند بگویند.

دیدگاه‌ها