کد خبر : 1361530 | 07 مهر 1395 ساعت 16:55 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

دورتموند، دشوارتر از ال کلاسیکو برای زیدان

زین الدین زیدان از زمان حضورش روی نیمکت رئال، در هیچ دیداری مثل دیدار شب گذشته برابر دورتموند به دردسر نیفتاده است.

دورتموند، دشوارتر از ال کلاسیکو برای زیدان

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته برابر دورتموند دو چهره متفاوت داشت.  در بسیاری از دقایق نیمه اول، تحت تاثیر بازی هجومی دورتموند قرار داشت اما در نیمه دوم توانست کنترل میدان را در اختیار بگیرد و حتی تا دقیقه 87 نیز 2-1 پیش بود که با گل شورله بازی به تساوی کشیده شد.

 

 

1146046

 

 

آمارها نشان می دهند که دورتموند 20 شوت به سمت دروازه رئال شلیک کرده بود که 10 تای آنها داخل چارچوب بود، 5 ضربه به بیرون رفت و 5 ضربه نیز بین راه با واکنش مدافعان روبرو شد.

رئال که آخرین بار برابر ولفسبورگ شکست خورده و در 20 بازی قبلی خود متحمل هیچ باختی نشده است، در هیچ کدام از دیداری هایی که زیدان را به عنوان مربی روی نیمکت داشته، به اندازه بازی شب گذشته زیر فشار قرار نگرفته بود حتی در ال کلاسیکوی برگشت فصل قبل برابر بارسا که 2-1 در نوکمپ پیروز شد.

ولفسبورگ نیز که فصل قبل در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2-0 بر رئال پیروز شد، 10 بار به سمت دروازه کهکشانی ها شلیک کرده بود. در بازی شب گذشته بین رئال و دورتموند، آمار مالکیت توپ نیز 61 به 39 به نفع دورتموند بود و زردپوشان 82 برنامه تهاجمی روی دروازه رئال تدارک دیدند در حالیکه این آمار برای رئالی ها27 مورد بود.

 

دیدگاه‌ها