کد خبر : 1361535 | 07 مهر 1395 ساعت 16:30 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با زوریا

مورینیو: نمی توانم به رونی میدان بدهم

منچستریونایتد فردا در اولدترافورد دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا را برابر زوریا برگزار خواهد کرد.

مورینیو: نمی توانم به رونی میدان بدهم

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در بازی اول خود در این تورنمنت به فاینورد باخته اند. یونایتد که ابتدای هفته با برتری بر لستر توانست بر روند باخت های متوالی خود پایان دهد، حالا با روحیه ای بهتر آماده مصاف با زوریای اوکراین است. نکته جالب در بازی قبلی یونایتد، نیمکت نشینی وین رونی بود که حاشیه هایی نیز به دنبال داشت.

 

 

1144092

 

 

مورینیو در مورد احتمال بازی کردن رونی مقابل زوریا گفت:" من متقاعد شده بودم که از او در بازی فردا استفاده کنم اما در حال حاضر نمی توانم این کار را عملی کنم، زیرا با شرایطی که شما رسانه ها برای او ساختید، همه منتظر یک بازی بد از رونی هستند تا فشارها روی او را بیشتر کنند. من هم اینجا هستم تا از او مراقبت کنم و بهترین کاری را که به صلاحش است را انجام بدهم."

 

وضعیت لوک شاو:" او مریض است. گلو درد، تب و سر درد دارد. لوک امروز به اینجا آمد اما دکتر سریعا او را به خانه فرستاد زیرا حضور چنین بازیکنی در تمرین می تواند بر روی بقیه تاثیر منفی داشته باشد. به همین خاطر او به خانه رفت. "

 

مارسیال:" مارسیال برای بازی فردا آماده است. او به طور کامل از مصدومیت رهایی یافته و با ریکاوری های انجام شده برای بازی فردا آماده شده است."

 

 

1144406

 

 

مورینیو همچنین به انتقاد از عدم پرسش خبرنگاران در مورد شرایط خوب این روزهای راشفورد پرداخت و گفت:" هیچ سوالی در مورد راشفورد ندارید؟ چون راشفورد اینقدر خوب بازی می کند، هیچ سوالی در موردش مطرح نمی شود و در عوض از مارسیال سوال می کنید؟"

 

چینش بازیکنان برای بازی فردا:" این بازی برای ما خیلی مهم است و اگر بخواهم با شما صادقانه حرف بزنم، باید بگویم که ما محکوم به پیروزی در بازی فردا هستیم. به همین دلیل تصمیم گرفته ام برنامه ام را عوض کنم. بازیکنان کلیدی بیشتری به صورت فیکس بازی را شروع خواهند کرد. زلاتان فیکس است اما مخیتاریان که در تمرین امروز حضور داشت، به بازی با زوریا نمی رسد."

 

 

دیدگاه‌ها