کد خبر : 1361557 | 07 مهر 1395 ساعت 17:13 | 63.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت بیلد

رئال، بزرگترین مانع در راه تمدید اوزیل با آرسنال

نشریه بیلد آلمان ادعا کرده است که شرط اوزیل برای بازگشت به رئال، فعلا بزرگترین مانع در راه تمدید قرارداد این بازیکن با آرسنال است.

رئال، بزرگترین مانع در راه تمدید اوزیل با آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل سال 2013 رئال مادرید را به مقصد آرسنال ترک کرد و حالا در این تیم نیز یک مهره بی جانشین است. قرارداد او تا 2018 اعتبار دارد و آرسنالی ها سخت در تلاشند تا اوزیل را سه فصل دیگر در لندن حفظ کنند اما هنوز مذاکرات طرفین به نتیجه نرسیده است با وجود اینکه اوزیل از حضورش در آرسنال ابراز رضایت کرده است.

 

 

1145518

 

 

به ادعای اسپورت بیلد، اوزیل سه شرط برای تمدید قرارداد خود مطرح کرده است.

اولی افزایش حقوق سالیانه او از 8.3 میلیون یورو به 12 میلیون یورو در سال است. اوزیل هم اکنون 160 هزار یورو در هفته دریافت می کند ولی در قرارداد جدید این مبلغ باید به 230 هزار یورو افزایش یابد.

 

دومین شرط مربوط به شماره پیراهن است. اوزیل علاقه زیادی به شماره 10 دارد ولی در آرسنال این شماره متعلق به ویلشر بود که حالا به صورت قرضی به بورنموث رفته است. اوزیل تمایل دارد حتی در صورت بازگشت ویلشر نیز شماره 10 را به تن داشته باشد.

 

مهمترین شرط اوزیل به پیشنهاد رئال مربوط می شود. اوزیل علاقه فراوانی به تیم سابق خود دارد و شرط گذاشته است که اگر رئال به وی پیشنهاد بدهد، آرسنال باید به وی اجازه جدایی بدهد. این تنها شرطی است که مسئولان آرسنال با آن مخالفت کرده اند و باید دید در مذاکرات بعدی این مشکل حل خواهد شد یا خیر.

در این زمینه، محرومیت احتمالی رئال از خرید بازیکن در سال 2017 ممکن است به کمک آرسنالی ها بیاید.

 

دیدگاه‌ها