کد خبر : 1361568 | 07 مهر 1395 ساعت 18:45 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

حریف استقلال در جام حذفی

آشنایی با قوهای نا آشنای انزلی(گزارش)

« ملوان نوین زنگ تفریح نیست.» این اولین صحبتی است که کسانی که بازیکنان این تیم را می شناسند برای بازی با استقلال در مرحله یک سی و دوم جام حذفی به زبان می آورند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ملوان نوین که در لیگ برتر استان گیلان شرکت می کند، روز شنبه باید برابر استقلال قرار بگیرد و نزدیکان به این تیم ادعا می کنند که شرایط انزلی چی ها برای بازی با پرافتخارترین تیم جام حذفی کاملا ایده آل است و آنها به دنبال خلق اولین شگفتی ایی جام هستند.


ملوان نوین چطور به جام حذفی صعود کرد


ملوان نوین در رده لیگ برتر استان گیلان تیم قدرتمندی محسوب می شود و این تیم فصل گذشته با کسب رده دوم جدول رده بندی در این لیگ موفق شد جواز حضور در جام حذفی فوتبال ایران را کسب کند. بی تردید ملوانی ها راه سختی را برای رسیدن به جام حذفی طی کرده اند و این تیم نمی خواهد به این راحتی ها این فرصت بزرگ  را که بدست آورده از دست بدهد.

 

1146215


جامانده های ملوان در ملوان نوین


اسکلت تیم فوتبال ملوا نوین را بازیکنانی تشکیل می دهند که در رده زیر 23 سال تیم ملوان بازی می کردند ولی حالا به رده بزرگسالان رسیده اند ولی از نظر فنی نتوانسته به تیم اصلی ملوان راه پیدا کنند. این بازیکنان در حال حاضر عضو تیم فوتبال ملوان نوین انزلی هستند و تلاش می کنند که بتوانند به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کنند. البته این تیم چند بازیکن در خارج از شهر انزلی هم دارد که آنها هم برای رسیدن به سطح اول فوتبال تلاش می کنند.

 

1146216


ستاره ملوان نوین کیست؟


ستاره ملوان نوین محمد غلامین است که در سال های دور در ملوان بازی می کرد و حالا در سال های آخر فوتبالش تجربه های خود را در اختیار این تیم آماتور قرار می دهد. در سال گذشته بازیکنانی مثل میلاد بختیاری و یاشار اسدنژاد  و ایمان برودتی به تیم بزرگسالان ملوان راه پیدا کردند و حالا سایر بازیکنان این تیم هم با همین انگیزه در بازی های لیگ استانی گیلان شرکت می کنند.

 

1146217

 

1146218

 

1146219

دیدگاه‌ها