کد خبر : 1361575 | 07 مهر 1395 ساعت 19:11 | 110.1K بازدید | 0 دیدگاه

شوروحال دیدار با پرسپولیس در شیراز

اگر پرسپولیس باخت تعجب نکنید

شیراز همیشه از بهترین شهرهای ایران در تولید نیروی انسانی بوده است اما آنها سالهاست که شرایط مناسبی ندارند .

اگر پرسپولیس باخت تعجب نکنید

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد شکاری سرمربی سابق فجر  می‌گوید اگرچه وضعیت دو تیم برق شیراز و فجر سپاسی ناگوار است ولی پتانسیل بالایی در استان فارس برای بهبود شرایط وجود دارد.گفتگوی "ورزش‌سه" را با این مربی شیرازی  پیرامون دیدار دو تیم پرسپولیس و قشقایی شیراز دنبال کنید.


•  شرایط استان فارس را چطور ارزیابی می کنید؟


با توجه به اینکه چند سالی می شود که با سقوط فجرسپاسی نماینده ای در لیگ برتر نداریم، شور و حال خاصی در بین مردم وجود دارد و عطش زیادی برای این بازی دیده می شود. مردم دوست دارند دوباره استقلال و پرسپولیس را در شهر ببینند.


•  کمی در مورد شرایط تیم قشقایی در حال حاضر توضیح می دهید؟


قشقایی تیم خوبی است و شانس خوبی برای صعود به لیگ برتر دارد. این تیم برخلاف تیم های دیگر استان فارس صد در صد بومی است و به همین خاطر حس خوبی را در میان مردم ایجاد کرده است و همه قصد حمایت از این تیم را دارند. تیم قشقایی تلفیقی از باتجربه هایی مثل شیری و کوشکی است و جوانان مستعدی را هم در اختیار دارد. تیم قشقایی برابر پرسپولیس سراسر انگیزه است و کار قطعا برای پرسپولیس سخت است. ضمن اینکه پرسپولیس 6 ملی پوش خود را هم در اختیار ندارد.


•  شرایط پرسپولیس را در این بازی چطور می بینید؟


پرسپولیس روی زمین خیلی خوب بازی می کند ولی در این دیدار چمن حافظیه مناسب بازی پرسپولیس نیست و این یک امتیاز مثبت برای تیم قشقایی به حساب می آید. این بازی برای پرسپولیس سخت است و اگر پرسپولیس باخت تعجب نکنید.


•  در مورد قرعه تیم ها و اینکه سه تیم شیرازی در کنار هم قرار گرفتند و در یک طرف جدول قرار دارند چه نظری دارید؟


این کار اصلا فنی نیست. تبریز هم همین وضعیت را دارد و 4 تیم تبریزی در یک طرف جدول حضور دارند. فدراسیون باید پیش از شروع بازی ها از تیم ها استعلام کند و اگر تیم ها جواب مثبت برای حضور مسابقات دادند و حضور نیافتند، فدراسیون باید برای آن ها جریمه در نظر بگیرد و حتی آن ها را از حضور در دوره های بعدی محروم کند؛ چرا که جام حذفی یک ویترین آسیایی است و تیم ها با برنده شدن در 5 بازی به عنوان نماینده فوتبال ایران به آسیا می روند. به نظرم فدراسیون باید تمهیدات بیشتری در این خصوص داشته باشد.


•  تیم های فجرسپاسی و برق شیراز الان در چه وضعیتی هستند و مشکل فوتبال فارس چیست که این تیم ها جایگاه خود را از دست دادند؟


نه برق و نه فجر شرایط خوبی را ندارند. مشکلات زیادی غلیرغم وجود پتانسیل بالای استان در فوتبال استان فارس وجود دارد. سهل انگاری هایی صورت گرفته که این دو تیم جایگاه خوبی ندارند. تیم فجر در لیگ آزادگان شرایط خوبی ندارد و با ادامه همین وضعیت سقوط خواهد کرد و تیم برق شیراز هم اصلا وضعیت خوبی ندارد و در دسته سوم حضور دارد.
در فارس از لحاظ تشکیلاتی خوب نیستیم. علیرغم اینکه شرایط خوبی از لحاظ اقلیمی و منابع مالی و .. داریم در بحث تشکیلاتی و مدیریتی وضعیت خوبی در استان وجود ندارد. البته از سال گذشته و روی کار آمدن آقای کامیاب شرایط بهتر پیش می رود.

دیدگاه‌ها