کد خبر : 1361576 | 07 مهر 1395 ساعت 19:14 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرسایپا: از نتایج فرکی راضی نیستم

مدیرعامل باشگاه سایپا از نتایج تیمش در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار نارضایتی کرد.

مدیرسایپا: از نتایج فرکی راضی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره نتایج نه چندان خوب تیم فوتبال سایپا در هفته های ابتدایی لیگ شانزدهم، بیان کرد: متاسفانه تاکنون در نتیجه گیری موفق نبودیم. هرچند سایپا با وجود گذشت هفت هفته از لیگ برتر به انسجام لازم نرسیده اما در همین حالت هم تیم ما با توجه به نمایشی که در بازی هایش ارائه داده، از لحاظ نتیجه گیری ناموفق بوده است و من به  عنوان مدیرعامل سایپا از نتایج تیمم رضایت ندارم.

 

درویش درمورد احتمال جریمه بازیکنان و کادرفنی سایپا، گفت: طبق روش خاصی که باشگاه درنظر گرفته جریمه ای را برای اعضای تیم درنظر گرفته ایم و این موضوع را به بازیکنان اطلاع دادیم.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره تاثیر تعطیلات لیگ برتر در روند نتایج سایپا، تصریح کرد: طبیعی است که وقفه 25 یا 30 روزه در روند روبه رشد تمام تاثیرگذار باشد و سایپا هم از این قاعده مستثنی نیست. در چنین وضعیتی تیم ها نمی توانند تمرینات خود را کلا تعطیل کنند و از طرفی نمی توانند هر روز تمرین برگزار کنند. بازیکن هم زمانی که لیگ تعطیل می شود انگیزه ای برای تمرین ندارد. بنابراین تیم ها مجبور می شوند چند روز در روند کاری خود وقفه اندازند و بار دیگر بدنسازی کنند. وقفه های مداوم کیفیت لیگ را پایین آورده  و همین که بیشتر بازی ها به تساوی می رسد، اثبات کننده تاثیر نامطلوب تعطیلات روی لیگ ما است.

 

وی درباره این که امیدی برای بازگشت سایپا به مسیر اهداف تعیین شده قبل از شروع فصل دارد یا خیر، تصریح کرد: به نظرم سایپا تا حدی اسیر بدشانسی شده است. هر چقدر در فوتبال کارهای خود را طبق برنامه پیش ببرید تا زمانی که شانس نداشته باشید، به جایی نمی رسید. طبق اظهارات کارشناسان فنی، سایپا نمایش خوبی را در بازی های خود ارائه می کند. از طرفی کارشناسان داوری هم اشاره کرده اند که در چند دیدار، داوری به ضرر تیم ما بوده است. بنابراین اگر این عوامل را کنار هم بگذاریم، می توان به نتیجه گیری سایپا در ادامه فصل امیدوار ماند.

 

درویش در مورد میزان پرداختی باشگاه سایپا به بازیکنان و کادرفنی خود، گفت: ما حدود 30 درصد مبلغ قراردادها را پرداخت کرده ایم.

دیدگاه‌ها