کد خبر : 1361601 | 07 مهر 1395 ساعت 21:16 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

در دومین مراسم تقدیر؛

سفرهای ادامه دار تجلیل از المپیکی ها

تبریز به عنوان دومین شهر میزبان از تقدیر المپیکی ها امروز پذیرای کیانوش رستمی و مجتبی عابدینی بود.

سفرهای ادامه دار تجلیل از المپیکی ها

به گزارش "ورزش سه"،  دومین آیین تجلیل از مدال آوران المپیک در حالی برگزار شد که جمعیت کثیری از مردم شهر تبریز در این مراسم حضور داشتند و مدال آوران با استقبال شمار زیادی از مردم وارد سالن برگزاری مراسم شدند.


در این مراسم از کیانوش رستمی مرد طلایی وزنه‌برداری، مجتبی عابدینی پدیده شمشیربازی و امیر پوررضوی عضو تیم ملی فوتبال پنج نفره پارالمپیک نیز تجلیل شد.


در آیین تجلیل از مدال آوران المپیک به کیانوش رستمی و مجتبی عابدینی 50 میلیون تومان رفاه کارت به علاوه یک سهمیه استخدام یکی از بستگان درجه یک به عنوان پاداش از سوی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اهدا شد. حسن رحیمی، دارنده مدال برنز المپیک با توجه به اینکه دعوت شده بود در تبریز حضور پیدا نکرد.


امیر پوررضوی ورزشکار تبریزی که به همراه تیم ملی فوتبال کم بینایان و نابینایان ایران در مسابقات پارالمپیک مدال نقره کسب کرد، در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.


آخرین مراسم آیین تجلیل از مدال آوران المپیک در شهر کرمان با حضور کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، در تاریخ دهم مهر ماه در شهر کرمان برگزار می شود. در این مراسم از سهراب مرادی، کیمیا علیزاده و سعید عبدولی تجلیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها