کد خبر : 1361606 | 07 مهر 1395 ساعت 21:23 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

والیبال ایران یک مربی دیکتاتور می‌خواهد

آنالیزور تیم ملی والیبال ایران در مورد شرایط انتخاب مربی جدید معتقد است در شرایط کنونی والیبال ایران یک مربی می‌خواهد که دیکتاتور باشد، نه با شخصیت.

والیبال ایران یک مربی دیکتاتور می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد مهرانپور درمورد عملکرد لوزانو در تیم ملی والیبال ایران می گوید: «لوزانو نتایجی که باید با تیم ملی والیبال ایران می‌گرفت را گرفت و انتقادی به او وارد نیست. او کار خارق‌العاده‌ای انجام نداد و ضعیف هم نبود. اگر تیم ملی در لیگ جهانی هم عملکرد خوبی نداشت جز اهداف کادر فنی بود تا در لیگ جهانی آماده شوند برای المپیک. در آن زمان حتی بازیکنان هم مایل نبودند تیم ملی به مرحله نهایی لیگ جهانی برود.»


او در ادامه گفت: «لوزانو مربی با شخصیت و با دانشی بود و به آنالیز هم اعتقاد خاصی داشت. نکته جالب درمورد ولاسکو و لوزانو هم این بود که هر دو از یک دستیار استفاده کردند و در این مورد هم نمی‌توان ایرادی به لوزانو گرفت، چراکه نوع تمرینات در زمان ولاسکو و لوزانو تقریباً مشترک و با یک طرز فکر بود.اما به نظر من والیبال ایران حالا نیازی به مربی با شخصیت ندارد و یک مربی دیکتاتور باید در راس کار قرار بگیرد. لوزانو با شخصیت بود و چندان سخت‌گیری نمی‌کرد، اما ولاسکو برعکس بود؛ حتی گاهی پیش می‌آمد که مربیان و بازیکنان را هم تحقیر می‌کرد که البته این رفتارش چندان خوب و زیبنده نبود.»

دیدگاه‌ها