کد خبر : 1361651 | 08 مهر 1395 ساعت 09:35 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستر یونایتد - زوریا

دو تیم منچستریونایتد و زوریا،‌ امشب در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستر یونایتد - زوریا

به گزارش "ورزش سه"،‌ شاگردان مورینیو که پس از سه باخت پیاپی شرایط بسیار بدی را سپری می‌کردند، موفق شدند در دو بازی اخیرشان به پیروزی دست پیدا کنند و رفته رفته به فرم اوایل فصل بازگردند. شیاطین سرخ در لیگ اروپا با شکست مقابل فاینورد کار خود را آغاز کردند و حال قصد دارند با کسب پیروزی در خانه اولین پیروزی اروپایی با مورینیو را دشت کنند.

 

منچستریونایتد در 11 بازی اخیر اروپایی اش در الدترافورد شکست ناپذیر بوده و 8 پیروزی و 3 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است. با این حال انتظار نمی‌رود زوریا بتواند مشکلی برای منچستریونایتد به وجود بیاورد و مورینیو به این بازی به چشم دیداری نگاه می‌کند که می‌تواند با برد پرگل به تیمش روحیه بدهد یا به بازیکنان جوانتر تیم بازی دهد.

 

1145384

 


زوریا در ده بازی از 11 بازی اخیر اروپایی اش موفق به زدن 20 گل شده که میانگین 1.8 گل در هر بازی را به ثبت رسانده است. آنها که تا به حال با یونایتد روبرو نشده اند،  سومین تیم اروپایی خواهند بود که مقابل شیاطین سرخ قرار خواهند گرفت. پیش از آنها دینامو کیف و شاختار دونتسک مقابل یونایتد صف آرایی کردند که 4 شکست  و دو تساوی برای آنها به ثبت رسیده و موفق به کسب پیروزی نشده اند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1146325

دیدگاه‌ها