کد خبر : 1361671 | 08 مهر 1395 ساعت 10:56 | 66.2K بازدید | 0 دیدگاه

مبعلی مهندس شماره یک لیگ

جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر (آنالیز)

چهار بازیکن این روزها در صدر فهرست بهترین گل ساز های لیگ قرار دارند، بازیکنانی که ایمان مبعلی را به عنوان نفر اول خود می بینند و این روزها به دنبال این هستند تا با حفظ روند خوب خود همچنان صدرنشین باقی بمانند.

جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر (آنالیز)

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران، صنعت نفت آبادان، سیاه جامگان و پرسپولیس تیم هایی هستند که تا پایان هفته هفتم بهترین گل سازهای لیگ شانزدهم را بین خود دارند.


با بررسی بهترین گل سازهای لیگ شانزدهم همراه "ورزش سه" باشید:


ایمان مبعلی 4 پاس گل

 

1133968


مهندس فوتبال ایران که در این سال ها برای نفتی ها به میدان رفت در این فصل بهترین عملکرد سال های اخیر خود را داشته است، مبعلی که تا پایان بازی های هفته هفتم در گلزنی نیز آمار خوبی از خود به جاگذاشت در گل سازی و ارسال پاس گل به صورت ویژه عمل کرده و تاکنون 4 بار با پاس های خود زمینه ساز گلزنی تیمش شد.

 


علی علیپور 3 پاس گل

 

1144926


مهاجم پرسپولیسی ها که فصل پیش توانست در این تیم به همراه زوج خود در خط حمله بازی های خوبی را به نمایش بگذارد در لیگ شانزدهم نیز به تلاش خود برای تاثیرگذاری در این تیم ادامه داد و موفق شد عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد، او با دو پاس گلی که در بازی برابر سپاهان به طارمی و عالیشاه داد توانست با سه پاس گل به یکی از گلسازهای لیگ تبدیل شود.

 


ایوب کلانتری 3 پاس گل

 

1130597


هافبک مشهدی ها نیز در این فصل بازی های تاثیرگذاری برای تیمش به انجام رسانده است، کلانتری در بازی هایی که برای سیاه جامگان در لیگ شانزدهم به انجام رسانده است توانسته 3 پاس گل برای همبازیان خود ارسال کند و تبدیل به یکی از گلسازهای برتر شود.

 


میلاد جهانی 3 پاس گل

 

1144888


هافبک صنعت نفتی ها نیز یکی از بازیکنانی است که به دور از سر و صدا به بازی خوب خود ادامه می دهد، جهانی که پیش از این یک پاس گل از خود به جا گذاشته بود در بازی اخیر این تیم در برابر پدیده موفق شد دو پاس گل دیگر ارسال کند تا اکنون با 3 پاس گل در صدر گلسازهای لیگ قرار بگیرد.

 

 

1146337

1146338

دیدگاه‌ها