کد خبر : 1361676 | 08 مهر 1395 ساعت 11:54 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

از کنار نام لوزانو نباید راحت عبور کرد

سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران ما زمانی برای قضاوت لوزانو نداشتیم و من با نظر برخی همکارانم که معتقدند لوزانو برای والیبال ما کوچک است، مخالفم.

از کنار نام لوزانو نباید راحت عبور کرد

 به گزارش "ورزش سه"،  حالا که فدراسیون والیبال تمایل چندانی به ادامه کار با لوزانو نشان نداده است و هر روز نام گزینه های مختلف عنوان می شود بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله و جوانان ایران به "نسیم" می گوید: من به عنوان یک مربی به هیچ عنوان، تغییر مداوم مربیان را قبول ندارم و نمی‌توانم با آن کنار بیایم. ثبات تشکیلاتی در همه پروسه‌ها باعث موفقیت آن شده است. در والیبال هم شاهد هستید که فدراسیون در ۲۵ سال گذشته تنها با ۲ مدیر اداره شده که تفکرات مشابهی داشتند. پیشرفت والیبال ایران در زمان یزدانی شروع شد و در زمان داورزنی به اوج خود رسید. حالا ایران، تیم بی‌رقیب آسیا و یکی از قدرت‌های جهان است.


و در ادامه افزود: برای والیبال ما اصلاً خوب و در واقع زیبا نیست که مدام مربی عوض کنیم. تیم ملی ایران از سال ۲۰۱۰ تاکنون ۳ مربی عوض کرده که باید در این زمینه دقت عمل بیشتری داشته باشیم. لوزانو، کسی نیست که بتوانیم از کنار او به راحتی بگذریم. ما زمانی برای قضاوت او نداشتیم و من با نظر برخی همکاران که معتقدند لوزانو برای والیبال ما کوچک است، مخالفم. خوشبختانه مربیان قابل قبولی به ایران آمده‌اند، بنابراین برای تحلیل عملکرد تیم ملی باید همه موارد را لحاظ کرد چون همه ایرادها متوجه سرمربی نبوده است.


بهروز عطایی در مورد تغییر در ترکیب تیم ملی والیبال بعد از المپیک گفت: شروع برنامه‌ریزی تمام تیم‌های ورزشی به جز فوتبال، المپیک است. در مورد والیبال هم برنامه‌ریزی‌ها آغاز شده است. در گام نخست باید دید کدام بازیکنان ملی‌پوش به المپیک بعدی نمی‌رسند. در کنار این دقت زیادی لازم است تا سرمایه‌سوزی نکنیم. فدراسیون و کادر فنی باید تلاش کنند تا بازیکنان مورد نظر خود را تا المپیک بعدی با طراوت حفظ کنند و پوست‌اندازی هم آرام آرام تا المپیک بعدی صورت گیرد.می‌توان در لیگ جهانی از بازیکنان جوان استفاده کرد تا آنها در تورنمنت‌های مهم به تیم اصلی کمک کنند.

دیدگاه‌ها