کد خبر : 1361774 | 08 مهر 1395 ساعت 20:07 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود سخت مدافع عنوان قهرمانی

مظاهری بازهم ناجی ذوب در جام حذفی شد

تیم ذوب آهن موفق شد به سختی و با درخشش محمد رشید مظاهری به مرحله بعد جام حذفی صعود کند.

مظاهری بازهم ناجی ذوب در جام حذفی شد

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم ذوب آهن و شاهین شهرداری بوشهر در بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند. وحید محمد زاده در دقیقه 88 با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا ذوب آهن در وقت های اضافه به مصاف میزبان بوشهری خود برود.


در وقت های اضافی نیز هیچکدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا بازی به ضیافت پنالتی ها کشیده شود.
در ضربات پنالتی این رشید مظاهری بود که توانست بازهم به مانند دو فصل گذشته ستاره ذوبی ها در جام حذفی باشد و توانست 3 ضربه را مهار کند تا ذوبی ها در پایان با نتیجه6-5 در این بازی پیروز شوند. این اولین تجربه سرمربی گری حسینی پس از رفتن گل محمدی از ذوب آهن بود.


ضربه اول را جری بنگستون به اوت زد و ضربه خدا بنده لو را مظاهری دفع کرد. ضربه دوم ذوبی ها را مهدی مهدی پور به زیبایی وارد دروازه کرد و حسن آتشی نیز برای بوشهری ها گل زد تا بازی با نتیجه تساوی جلو برود.


ضربه سوم را نژاد مهدی به گل تبدیل کرد و ضربه سوم را بازهم رشید مظاهری با یک شیرجه توانست بگیرد و مجید غلام نژاد را مغلوب کند.
چهارمین پنالتی محمدرضا عباسی را جاسم یاسر الهی به زیبایی گرفت تا بوشهری را به بازی امیدوار کند و فرهاد نوری ضربه چهارم بوشهری را به گل تبدیل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
پنجمین ضربه ذوبی ها را مرتضی تبریزی توانست در خلاف جهت دروازه بان شاهین بوشهر به گل تبدیل کند و پنجمین پنالتی شاهین بوشهر را مسعود نظر زاده زد و توانست آن را به گل تبدیل کند.
ششمین ضربه ذوبی ها را حجت حق وردی به گل تبدیل کرد و رضا دهقان نیز ششمین ضربه بوشهری را به گل تبدیل کرد تا بازی همچنان مساوی باشد.
هفتمین پنالتی ذوبی ها را احسان پهلوان توانست به گل تبدیل کند و رضا فخری نیز برای بوشهری ها توپ را گل کرد تا نشان دهد این قصه سر دراز دارد.
ستاری نتوانست ضربه محول شده را به گل تبدیل کند تا صعود را به شاهینی ها بفرما بزند ، اما بهروز نوروزی فر هم نتوانست توپ را وارد دروازه مظاهری کند.
وحید محمد زاده توانست نهمین ضربه را به گل تبدیل کند تا یک قدم جلو بیفتند، رضا احمد شاهین در برابر رشید مظاهری مغلوب بود تا ذوب آهن به مرحله بعد صعود کند.

 

ذوب آهن پس از برد در این بازی باید در بازی بعد به مصاف تیم اکسین البرز برود، تیم اکسین البرز با انصراف استقلال اهواز به مرحله بعد صعود کرده است.

دیدگاه‌ها