کد خبر : 1361790 | 08 مهر 1395 ساعت 21:22 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکست اینتر در خانه اسپارتا پراگ

اینتر در دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه 3-1 مغلوب اسپارتاپراگ شد.

شکست اینتر در خانه اسپارتا پراگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک دی بوئر که در دیدار اول هم در خانه مغلوب تیم هاپوئل شده بودند، در دیدار امشب هم نمایش پراشتباهی داشتند و در نهایت یک شکست سنگین را تجربه کردند.

اینتر بازی را بهتر آغاز  کرد اما روی آشفتگی خط دفاعی این تیم، این اسپارتا بود که در دقیقه 7 به گل رسید. پاس دوکال در محوطه جریمه اینتر، روی تعلل فیلیپه ملو و سایر بازیکنان نرآتزوری به کادلچ رسید و او هم با ضربه ای دقیق، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1146448

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و هر دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای داشتند تا اینکه در دقیقه 24، بار دیگر اسپارتا به گل رسید. روی یک ضربه ایستگاهی و در حالی که بازیکنان اینتر هنوز دیوار دفاعی را تشکیل نداده بودند، پاس هوشمندانه مارتین فریدک به کادلچ رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

شاگردان دی بوئر که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بعد از این گل تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند اما تلاش آنها برای رسیدن به گل بی نتیجه بود و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید.

 

1146449

 

نیمه دوم را اسپارتا بهتر شروع کرد اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 71 یکی از گل های خورده را جبران کردند.

 

روی اشتباه مازوچ، ادر توانست رودریگو پالاسیو را صاحب موقعیت کند و او هم حساب کار را 2-1 کرد.

 

1146450

 

در حالی که اینتری ها برای کسب نتیجه امیدوار شده بودند، اخراج رانوکیا در دقیقه 75، شرایط را برای این تیم دشوارتر کرد. خطای مدافع اینتر پشت محوطه جریمه، کارت زرد دوم را برای او به همراه داشت.

 

روی همین ضربه آزاد، ماریو هولک توانست با ضربه ای دیدنی، دروازه نرآتزوری را باز کند و بار دیگر اختلاف را به دو گل افزایش دهد.

 

تلاش اینتری ها برای جبران گل های خورده در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها