کد خبر : 1361808 | 08 مهر 1395 ساعت 23:26 | 20.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خفیف منچستریونایتد برابر زوریا

منچستریونایتد در دیداری از مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه 1-0 زوریا را شکست داد.

پیروزی خفیف منچستریونایتد برابر زوریا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار کاملا برتر از تیم حریف بودند اما در نهایت تنها یک بار دروازه حریف را باز کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی رسیدند.

بازیکنان یونایتد بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی مسلط بودند. در دقیقه 20 مارکوس راشفورد می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه دیدنی او به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

 

1146471

 

برتری یونایتدها ادامه داشت و فشار حملات این تیم در دقایق پایانی افزایش پیدا کرد و چند موقعیت گلزنی پیاپی داشتند اما نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را زوریا بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بار دیگر یونایتدها ابتکار عمل را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 69 به گل رسیدند. روی یک حرکت تیمی از بازیکنان یونایتد، در نهایت توپ با ضربه وین رونی به زلاتان رسید و او با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1146473

 

بعد از این گل هم برتری میزبان ادامه داشت و چند موقعیت دیگر هم روی دروازه زوریا ایجاد کردند که هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. تیم میهمان هم در دقایق پایانی یکی دو موقعیت خوب برای به تساوی کشیدن بازی داشت اما آنها هم نتوانستند از موقعیت های شان استفاده کنند و در نهایت بازی با همان یک گل به سود شیاطین سرخ به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها