کد خبر : 1361844 | 09 مهر 1395 ساعت 11:11 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین‌‌ خشن‌ترین - سایپا آرام‌ترین‌؛

تیم‌های آرام و خشن لیگ شانزدهم کدامند؟

با گذشت هفت هفته از مسابقات لیگ برتر تیم ماشین سازی با دریافت 14 کارت زرد عنوان خشن ترین تیم لیگ برتر را به خود اختصاص داده است و در سوی مقابل تیم سایپا تنها با دریافت 5 کارت زرد قرار دارد.

تیم‌های آرام و خشن لیگ شانزدهم کدامند؟

 

به گزارش "ورزش‌سه" تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با گذشت هفت هفته از مسابقات لیگ برتر 14 کارت زرد را به نام خود ثبت کرده تا از این حیث بالاتر از سایر تیم ها قرار گیرد. البته 4 کارت زرد حامد پاکدل بازیکن جوان تیم ماشین سازی که در کمتر از 90 دقیقه حضور او در میدان رخ داد، در قرار گرفتن ماشین سازی در این جایگاه تاثیر بسزایی داشته است تا رکورد تعداد دقایق بازی و دریافت کارت زرد با فاصله در اختیار حامد پاکدل باشد. پس از پاکدل، هادی کاخا و آندرانیک تیموریان دو هافبک تدافعی تیم خطیبی هر کدام با دریافت 3 کارت زرد در میان بازیکنان خشن لیگ جای می گیرند. پس از ماشین سازی دو تیم تراکتور سازی و سپاهان به ترتیب با دریافت 13 و 12 کارت زرد در رتبه های دوم و سوم این جدول جای گرفته اند.

 


در سوی دیگر این گوی تیم سایپا قرار دارد. سایپای تهران با گذشت 7 هفته از مسابقات لیگ برتر تنها 5 کارت زرد دریافت کرده، تا عنوان بهترین و جوانمردانه‌ترین نوع بازی را به خود اختصاص دهد. پس از تیم سایپا تیم نفت آبادان قرار دارد که با دریافت 6 کارت زرد از این حیث رتبه دوم را در اختیار دارد. در رتبه سوم ارائه بازی جوانمردانه هم تیم استقلال تهران به همراه تیم پدیده خراسان قرار گرفته اند.

 

 

سایپا تیم اخلاق لیگ برتر
تیم سایپای تهران با دریافت 5 کارت زرد عنوان بهترین تیم از این حیث را به خود اختصاص داده است. شاگردان فرکی با گذشت 7 هفته از مسابقات لیگ برتر تنها 5 کارت زرد دریافت کرده، تا عنوان بهترین و جوانمردانه‌ترین نوع بازی را به خود اختصاص دهد.


پس از تیم سایپا تیم نفت آبادان قرار دارد که با دریافت 6 کارت زرد از این حیث رتبه دوم را در اختیار دارد. در رتبه سوم ارائه بازی جوانمردانه هم تیم استقلال به همراه تیم پدیده خراسان وجود دارند.


-  در جدول زیر تعداد کارت های تیم های لیگ برتری طی این هفت هفته آمده است.

 

ردیف  تیم  تعداد کارت زرد
1  ماشین سازی   14
2  تراکتورسازی   13
3  سپاهان  12
4  پرسپولیس  11
5  صبا  11
6  سیاه‌جامگان  11
7  پیکان  10
8  گسترش فولاد تبریز  9
9  استقلال خوزستان   9
10  نفت تهران  8
11  فولاد خوزستان   8
12  ذوب اهن  8
13  استقلال تهران   7
14  پدیده  7
15  نفت آبادان   6
16  سایپا  5

دیدگاه‌ها