کد خبر : 1361854 | 09 مهر 1395 ساعت 11:50 | 50.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو باید زودتر تصمیم بگیرد

فلینی-پوگبا؛ زوجی که با هم نمی سازند

روز چهارشنبه،‌ مورینیو مدعی شد که تیمش مقابل زوریا در تقابل دو تیم در لیگ اروپا باید به پیروزی برسد ولی شیاطین سرخ به سختی و با نتیجه 1-0 موفق به کسب پیروزی شدند و هواداران حاضر در الدترافورد از وضعیت تیم با تمام سوپراستار‌هایی که در اختیار دارد راضی نبودند.

فلینی-پوگبا؛ زوجی که با هم نمی سازند

به گزارش "ورزش سه"، شاید پوگبا گران‌ترین بازیکن تاریخ باشد ولی یونایتد به ندرت از خود ایده ای نشان داده که از این ستاره فرانسوی استفاده مفیدی ببرد. در شبی که شیاطین سرخ 3 امتیاز را کسب کردند او از فرم خوبش خیلی دور بود. حضور فلینی در کنار او باعث شد تا یونایتد در خط میانی به سطح زوریا برسد.


بیشتر بازی در اختیار تیم مهمان بود و به نظر یونایتد با حرکات کند و حملات نه چندان سریع، از حریف و حملاتش می‌ترسید. اینکه حضور مایکل کریک به جای فلینی در خط میانی می‌توانست در خط حمله به تیم کمک زیادی کند چندان دور از ذهن نیست. در غیاب کریک با دید فوق‌العاده و پاس‌های عالی اش، فلینی توسط مورینیو برای حضور کنار پوگبا انتخاب شد.

 

با وجود تمام تلاشی که هافبک بلژیکی در زمین می‌کند ولی او نمی‌تواند خطری که پوگبا روی دروازه یونایتد ایجاد می‌کند را به وجود بیاورد. خلاصه ای از عملکرد او به خوبی در نیمه دوم مشاهده شد، جایی که او توپ را از حریف گرفت ولی در عرض چند ثانیه دوباره آن را لو داد.

 

1146512

 


دقایقی بعد داور چهارم تابلو تعویض را برای بار اول بالا برد و در حالی که انتظار می‌رفت شماره فلینی روی آن نقش ببندد،‌ این لینگارد بود که از زمین خارج شد و به جای او رونی به میدان آمد و کاپیتان یونایتد به محض ورودش تاثیر مهمی روی بازی گذاشت.

 

روی سانتر تیم منصاح، ضربه والی رونی با برخورد به زمین اوج گرفت و روی سر زلاتان نشست تا تک گل بازی به ثمر برسد. گل در واقع خلاصه ای از عملکرد یونایتد در طول بازی بود؛ عملکردی ضعیف و خوش شانسی.

 

 

1146514

 


در حالی که فلینی به عنوان موتور تیم در خط میانی فعالیت می‌کند، کریک از 7 آگوست و پیروزی مقابل لستر در کامیونیتی شیلد تنها در یک بازی به میدان رفته که به دیدار جام اتحادیه مقابل نورتمپتون باز می‌گردد.

 

در حقیقت، حضور 12 دقیقه ای او مقابل لستر در دیدار هفته گذشته، تنها بازی او در لیگ برتر بوده است. با وجود عملکرد خوب آندر هررا در دیدار مقابل لستر و حمایت همه جانبه او از فلینی در آن دیدار، حضور دوباره فلینی در زمین ما را یاد دوره فان‌خال می‌اندازد که هافبک سابق اورتون به سوژه تمسخر هواداران تبدیل شده بود.


ولی اگر پوگبا می‌خواهد لبخند را به یونایتد بازگرداند، فلینی باید هر چه سریعتر جای خود را به کریک یا هررا بدهد.

دیدگاه‌ها