کد خبر : 1361903 | 09 مهر 1395 ساعت 15:41 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه نویی برای من امیر خان است

منصوریان: رحمتی‌ و‌ حیدری‌، بازیکنان‌ متمایز من‌ هستند

سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید که بازیکن ویژه ای در این تیم وجود ندارد؛ اما حیدری و رحمتی بازیکنان متمایزی برای او هستند.

منصوریان: رحمتی‌ و‌ حیدری‌، بازیکنان‌ متمایز من‌ هستند

به گزارش "ورزش سه"، وجود بازیکن ویژه در فوتبال ایران، همیشه یکی از موضوعات قابل بحث بوده است؛ البته بازیکن ویژه در استقلال یکی از موضوعاتی است که در سال های گذشته بارها برای سرمربیان این تیم حاشیه ساز شده است. هر یک از مربیان استقلال در سال های گذشته به نوعی در تلاش برای مبارزه با این موضوع بوده اند؛ البته بودند سرمربیانی که هر چند دیر؛ اما باز هم نسبت به این دخالت ها فغان سر داده اند. منصوریان درباره حضور بازیکن سوگولی در استقلال می گوید: «من دو بازیکن را به عنوان بازیکن ویژه دوست دارم: خسرو حیدری و مهدی رحمتی؛ اما این دو نفر، بازیکن من هستند و نه بیشتر. چیزی خارج از عرف شامل حال این بازیکنان نمی شود. امتیاز ویژه ای برای بازی کردن در ترکیب برای آنها قائل نیستم و در تیم من کسی بابت جایگاهی که دارد رانتی در اختیار نخواهد داشت. این دو بازیکن تنها یک رانت دارند و آن هم رانت برای سابقه  حضور در استقلال است تا قداست آنها به هیچ عنوان شکسته نشود. اگر بازیکنی حدود خود را با این دو نفر رعایت نکند، برای من تمام می شود.»

 


سرمربی استقلال در ادامه از نوع رفتار خود با بزرگترهای این تیم در زمان بازی خود می گوید:  «بازیکنی که من احساس کنم از مسیر برخورد صحیح با این دو نفر خارج شده، از نظر من منفور می شود و حتی حاضر به نگاه کردن به او نمی شوم؛ زیرا من خودم این رفتار را با امیر قلعه نویی، جواد زرینچه و صادق ورمزیار انجام ندادم. من هیچ گاه از چارچوب خودم خارج نشدم و در برخورد با بزرگترها هیچ گاه کلمه "آقا" از ادبیاتم حذف نشده است. هنوز برای منصوریان (که سرمربی استقلال است) ورمزیار آقا صادق، قلعه نویی امیر خان و حمید بابازاده (که مربی دروازه بان های تیم ماست)، حمید خان بوده و خواهند بود. اگر کسی از چارچوب اخلاقی من خارج شود، مطمئنا با او برخورد خواهم کرد و اهل مماشات نیستم.»

 


دایره بازیکنان مورد علاقه منصوریان به رحمتی و حیدری محدود نمی شود. وی در این باره گفت: «بعد از این دو نفر که گفتم یعقوب کریمی و امید ابراهیمی با توجه به سابقه ای که می دانید، نفرات بعدی این لیست هستند؛ اما یک موضوع لازم به ذکر دیگری می ماند. آن هم این است که هیچگاه اجازه نخواهم داد که بزرگترهای تیم، نسبت به جوانان جفا کنند. جوانان از طرف من همیشه حمایت می شوند و سعی کرده ام همیشه سپر جوانان تیمم باشم.»

 


اما حرف آخر منصوریان، خط بطلانی بر همه شایعات در استقلال است. سرمربی آبی ها، ضمن تکذیب این موضوع که بازیکنان در استقلال با یکدیگر متمایز هستند، می گوید: «برای بازی  و حضور در زمین، بازیکنان برای من یکسان هستند؛ اما در نهایت رحمتی و حیدری از لحاظ اخلاقی بازیکنان متمایز من به شمار می روند.»

دیدگاه‌ها