کد خبر : 1361953 | 09 مهر 1395 ساعت 18:25 | 75.6K بازدید | 0 دیدگاه

10 تغییر برانکو برای حذف پرسپولیس ! (عکس)

پرسپولیس هوادارانش را با شکست مقابل قشقایی شیراز سورپرایز کرد و از جام حذفی کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در روزی که مقابل قشقایی به نظر می‌رسید کار آسانی پیش رو داشته باشند در نهایت در ضربات پنالتی شکست خوردند و از یکی از 3 جام فصل شانزدهم به این شکل وداع کردند.

 


برانکو که بعد از آخرین دیدار تیمش در لیگ برتر مقابل سپاهان اعلام کرده بود بدون ملی‌پوشانش در این جام حضور نخواهد یافت در نهایت پذیرفت بدون 6 ملی‌پوش به میدان جام حذفی قدم بگذارد و با تغییرات زیادی که در ترکیب داشت شکست را پذیرا شد.

 


رادوشوویچ مهمترین تغییر برانکو ایوانکوویچ بود که علیرغم عملکرد مناسب در جریان بازی در ضربات پنالتی ناامیدکننده ظاهر شد و روی هیچ کدام از 7 ضربه حریف نتوانست عکس‌العمل موفقی داشته باشد.


حسین ماهینی و محسن ربیع‌خواه دو مدافع سمت راست و چپ پرسپولیس در دیدارهای گذشته، با توجه به غیبت سیدجلال حسینی و محمد انصاری در این دیدار، به عنوان مدافع میانی به میدان رفته‌اند تا سومین تغییر ترکیب اینگونه شکل گیرد.

 


حضور محمدامین آرام‌طبع و صادق محرمی در دو سمت چپ و راست دفاعی چهارمین و پنجمین تغییرات برانکو ایوانکوویچ در این دیدار بود که باعث شد در نهایت تغییرات خط دفاعی این تیم به صددرصد نسبت به دیدارهای گذشته برسد.

 


احمد نوراللهی و پریمیوف دو تازه وارد دیگر برانکو ایوانکوویچ در ترکیب اصلی بودند که با حضور شهاب زاهدی، احسان علوان‌زاده و فرشاد احمدزاده تغییرات این تیم را به 10 رساندند تا برانکو ایوانکوویچ در فاصله کوتاه بعد از تعطیلات تا این دیدار شرایط عجیبی را برای مقابله با قشقایی شیراز در مرحله یک سی‌ودوم جام حذفی تجربه کند و البته با شکست غافلگیرکننده از این جام کنار رود.

 


کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، محسن مسلمان و علی علیپور تنها بازیکنی ثابت پرسپولیس نسبت به دیدارهای گذشته بودند.

 

 

1146575

دیدگاه‌ها