کد خبر : 1361958 | 09 مهر 1395 ساعت 18:31 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بینی برد پرسپولیس را نداشتیم؛

اکبری: با ملی‌پوشان پرسپولیس راحت‌تر بودیم

سرمربی تیم فوتبال قشقایی می گوید: اگر ملی پوشان پرسپولیس در زمین حضور داشتند ما بازی بهتری می کردیم چون بازیکنان ذخیره بسیار بیش از حد انتظار دویدند.

اکبری: با ملی‌پوشان پرسپولیس راحت‌تر بودیم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر اصغری سرمربی تیم فوتبال قشقایی شیراز بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس گفت:« ما کارهای را که در تمرین انجام داده بودیم به خوبی در زمین پیاده کردیم اما پیروزی مقابل پرسپولیس قابل پیش بینی نبود. دنبال این بودیم فوتبال شیراز را که دیده نمی شود سر زبان بندازیم. قبل از بازی به بازیکنانم گفتم شما بازیکن بومی هستید که به حق خود نرسیدید و حالا باید حق را بگیرید تا فوتبال فارس را زنده کنیم. اگه عملکرد خوبی داشته باشید نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.»


او در ادامه گفت:« با تیمی بازی کردیم فراتر از آسیا. وقتی برانکو آمد بازیکن سالاری را از بین برد تا تیمی منسجم را درست کند. می دانستیم کار ما سخت است. اگر ملی پوشان پرسپولیس حضور داشتند ما فوتبال بهتری بازی می کردیم چون بازیکنان ذخیره بیشتر دویدند. تیم ما دفاع منظمی را انجام داد و اگر مهاجمان خودشان را باور داشتند گل دوم را هم می زدیم. این تیم متعلق به ترک زبانان ایران است. در گذشته وقتی تیم ها به شیراز می آمدند تنها 10 درصد تیم های شیرازی تشویق می شدند اما شما امروز تماشاچیان را دیدید که چه قدر خوب تشویق کردند.»


او در پایان افزود:« استان هایی مثل فارس، خوزستان و گیلان پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارند. مدیر عامل و تیم اگر حمایت شود این تیم می تواند تا 3 سال آینده در لیگ برتر آقایی کند. ما با داوری کاری نداریم و به بازیکنان گفتیم کمک کنید تا داور بهترین قضاوت را داشته باشد. بازیکنان وظیفه شان فقط بازی کردن است و فقط باید فوتبال بازی کنند.»

 

دیدگاه‌ها