کد خبر : 1361968 | 09 مهر 1395 ساعت 18:54 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

قشقایی مزد تلاش خود را گرفت؛

رجب زاده: تصمیمات کلان به بازیکن ربطی ندارد

مهدی رجب زاده تغییر و تحولات پیش آمده در باشگاه را یک امر طبیعی می داند و معتقد است که اختلاف سلیقه همیشه در فوتبال وجود دارد.

رجب زاده: تصمیمات کلان به بازیکن ربطی ندارد

 

گفتگوی "ورزش‌سه" پیرامون دیدار ذوب آهن در جام حذفی، تغییر و تحولات کادر فنی این تیم و برخی مسائل دیگر  را دنبال کنید.

 


بازیکنان قشقایی مزد زحمات خود را گرفتند
همین امروز و با بازی که تیم قشقایی شیراز برابر پرسپولیس انجام داد معلوم شد، که تیم های لیگ یک و لیگ دو از سازماندهی خوبی برخوردارند و بازی را خوب اداره می کنند. در جام حذفی بازی ها سخت است و دیدید که امروز پرسپولیس به تیم قشقایی باخت. البته بازیکنان قشقایی با جان و دل بازی کردند و مزد زحمات خود را گرفتند.

 


گل صد در صد صحیح ما گرفته نشد
در بای روز گذشته ما هم همین شرایط به وجود آمد و متاسفانه اشتباهات داوری بر علیه تیم ما همچنان ادامه دارد. ما یک گل در دقایق ابتدایی بازی زدیم که این گل از سوی داور پذیرفته نشد؛ گل زدن در چنین دقایقی می تواند در شکستن مقاومت تیم حریف در چنین بازی هایی تعیین کننده باشد. داور بازیکن ما را اخراج کرد ولی دروازه بان تیم حریف را که موقعیت مسلم را از ما گرفت اخراج نکرد. نمی دانم چرا امسال داوری به ضرر تیم ما شده است. گل صد در صد صحیح ما گرفته نشد.

 


پنالتی پنجم حریف گل می شد می باختیم
ولی خدا را شکر با اینکه بازی گره خورده بود توانستیم با درخشش رشید مظاهری بازی را ببریم. در نیمه اول و دوم موقعیت های خوبی داشتیم و یک توپ هم به تیر زدیم. در پنالتی ها هم شرایط ویژه ای پیش آمد و اگر پنالتی پنجم تیم حریف به گل تبدیل می شد بازنده بازی می شدیم که توپ به بیرون رفت و به بازی برگشتیم.

 


دوست ندارم به گذشته برگردم
دوست ندارم به گذشته برگردم و این موضوع هیچ چیز را درست نمی کند. باشگاه و آقا یحیی با هم جلسه گذاشتند و به توافق رسیدند. فعلا هم آقای حسینی مسئولیت تیم را بر عهده گرفته اند و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می دهیم. برای آقا یحیی هم هر جا که هستند و در تیم آینده شان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همیشه سلامت باشند.

 


ما فقط بازی می کنیم
آقا یحیی ارتباط خوب روحی و روانی با بچه ها بر قرار می کرد ولی اختلاف نظر و سلیقه اجتناب ناپذیر است. یک سری مسائل پیش آمد که در نهایت این ارتباط قطع شد و ما به عنوان بازیکن وظیفه‌امان بازی کردن است. این تصمیمات کلان است و به بازیکن ارتباطی ندارد. امیدوارم این برد روحیه خوبی برای ادامه مسابقات به ما بدهد.

 


حسینی سرمربی تیم ما است
آقای حسینی به عنوان سرمربی در تیم ما فعالیت می کند و باشگاه هم صراحتا حمایت خود را از آقای حسینی اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها