کد خبر : 1361981 | 09 مهر 1395 ساعت 19:21 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

روز شگفتی ها در شیراز؛

خط به خط با حاشیه های حافظیه

ازدحام جمعیت، پیروزی مقابل پرسپولیس و نا امنی ماموران امنیتی روز پر حاشیه ای را در ورزشگاه حافظیه شیراز رقم زد.

خط به خط با حاشیه های حافظیه

 

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی قشقایی شیراز در دیدار مقابل پرسپولیس یکی از روزهای شگفت انگیز جام حذفی را رقم زد؛ اما این دیدار خالی از حاشیه نبود:

 


* تماشاگران قشقایی که حضور پرشوری در حافظیه داشتند، از شب قبل از بازی جلوی در ورزشگاه منتظر بودند و شب را همانجا خوابیدند.
* تا 3 ساعت قبل از بازی، ظرفیت ورزشگاه کاملا پر شد و خبرنگاران مجبور شدند تا از در پشتی وارد ورزشگاه شوند.

* جایگاه خبرنگاران مملو از تماشاگران قشقایی شده بود و تنها 6 خبرنگار، موفق به حضور در مکان همیشگی خود شدند.
* قبل از آغاز بازی یک تماشاچی قصد داشت به سمت بازیکنان پرسپولیس برود و آنها را از نزدیک ببیند؛ اما ماموران امنیتی ضربه ای مهلک به او وارد کردند تا او از هوش برود و این موضوع تا شروع بازی، مورد اعتراض قرار گرفت.

* تماشاگران دو تیم، مشکلات زیادی را برای بازیکنانی که لب خط می آمدند، ایجاد کردند و با پرتاب بطری در شروع دوباره بازی وقفه ایجاد می کردند.
* روح الله نجف پور، مدیرعامل قشقایی شیراز، با کلاه محلی به ورزشگاه آمد و قول داد برای هماهنگی بیشتر، این نوع کلاه را در بازی بعدی، برای تماشاگران هم مهیا کند.


* علی علی پور بعد از تعویض، خروج رضایت مندی نداشت و به استقبال کریم باقری روی خوش نشان نداد.
* یکی از خبرنگاران پشت زمین، قصد تهیج تماشاگران قشقایی برای تشویق بیشتر را داشت که فورا از سمت ماموران امنیتی بازداشت شد!

* مهدی شیری با جورابی متفاوت در بازی حاضر شد و برای زدن پنالتی ها هم با اخطار شفاهی داور به نیمه زمین بازگشت تا ساق بند خود را ببندد.
* بعد از پایان بازی تماشاگران شیرازی تا دقایق زیادی در خیابان های اطراف حافظیه، خوشحالی می کردند و با نقاره شادی خود را بروز می دادند.

 

دیدگاه‌ها