کد خبر : 1362007 | 09 مهر 1395 ساعت 20:30 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ پوشان از حریف خود سرتر بودند

درخشان: پرسپولیس حریفش را دست کم گرفت

سرمربی سابق پرسپولیسی ها می گوید نبودن ملی پوشان این تیم در دیدار برابر قشقایی تاثیر منفی در روند بازی این تیم نداشت.

درخشان: پرسپولیس حریفش را دست کم گرفت

به گزارش "ورزش سه"، حمید درخشان که در دوره قبلی جام حذفی روی نیمکت پرسپولیسی ها نشسته بود در رابطه با بازی پرسپولیس و قشقایی شیراز و حذف سرخ پوشان پایتخت از جام حذفی گفت: با احترام برای تیم قشقایی شیراز باید بگویم پرسپولیسی ها از نظر فنی از حریف خود سرتر بودند، آنها باوجود اینکه بازیکنان زیادی را در ترکیب خود نداشتند در این بازی توانستند از نظر فنی بهتر از حریف خود بازی کنند.

 


او ادامه داد: به نظر من بزرگترین مشکل پرسپولیس در این بازی، دست کم گرفتن حریف بود، آنها تیم قشقایی را دست کم گرفته بودند و به همین دلیل آنطوری که باید، نبودند.

 


درخشان در رابطه با مشکلات دیگر پرسپولیسی ها در این بازی گفت: بازیکنان زیادی از تیم پرسپولیس برای این بازی تغییر کرده بودند و حضور بازیکنان جوان زیادی که در تیم بودند باعث شد درصد بی تجربگی در تیم بالا برود. مثلا کادر فنی از بازیکنان جوانی که قرار بود پنالتی بزنند شناختی نداشت. به همین دلیل باید از بازیکنان باتجربه در زدن پنالتی ها استفاده می کردند تا در پنالتی ها ناکام نشویم.

 


سرمربی سابق سرخ پوشان در رابطه با تاثیر عدم حضور ملی پوشان پرسپولیس در این بازی گفت: به نظر من پرسپولیسی ها امروز از نظر فنی خوب بودند و نبودن ملی پوشان این تیم در روند بازی این تیم تاثیر منفی نداشت.

دیدگاه‌ها