کد خبر : 1362035 | 09 مهر 1395 ساعت 23:16 | 85.1K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار اشکان با العربی

خیمنز رسما جانشین دژاگه شد

باشگاه العربی اعلام کرد ملی پوش ایرانی خود به صورت رسمی از جمع آنها جدا شده و یک هافبک فلسطینی- شیلیایی به جای او در فهرست فصل جدید جای گرفته است.

خیمنز رسما جانشین دژاگه شد

به گزارش "ورزش سه"، اشکان دژاگه پس از دو فصل حضور در العربی جایی در فهرست سرمربی این تیم نداشت و باشگاه قطری به دلیل باقی ماندن دو سال از قرارداد هافبک ایرانی اصرار داشت هر طور شده رقم فسخ قرارداد او را پایین بیاورد و با خروج این بازیکن از فهرست فصل آینده جایی برای خرید جدیدشان پیدا کند.


طی روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر جدایی و بازگشت دژاگه به العربی شنیده شد اما با توجه به اینکه فردا مهلت نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر به پایان می‌رسد این باشگاه باید فهرست بازیکنان خود را تا پایان امشب ارسال می‌کرد که به همین منظور گویا قرارداد ملی پوش ایرانی را به صورت یک طرفه فسخ و لوئیز آنتونیو خیمنز هافبک فصل گذشته النصر امارات که ابتدای فصل با او قرارداد بستند، کرده است.


خیمنز  سهمیه آسیایی محسوب می‌شود و بازیکن دو رگه شیلیایی- فلسطینی است که از سال 2011 تا 2015 در الاهلی بازی می‌کرد و فصل اخیر نیز در النصر عضویت داشت.

 

اینستاگرام رسمی سایت الکاس خبر جانشینی خیمنز به جای دژاگه را به صورت رسمی اعلام کرده است.


مصطفی بابال سال سنگالی، پائولینیو و واگنر ریبریو برزیلی سه بازیکن خارجی العربی هستند و خیمنز نیز سهمیه آسیایی آنها به حساب می‌آید.

 

 

 

1146646

دیدگاه‌ها