کد خبر : 1362039 | 09 مهر 1395 ساعت 23:56 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوگان: کار کردن با گواردیولا لذت‌بخش است

ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، تاکید کرد که از بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا بسیار لذت می برد.

گوندوگان: کار کردن با گواردیولا لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان که در این تابستان از بروسیا دورتموند به منچسترسیتی پیوست، بعد از اینکه چند هفته ابتدایی فصل را از دست داد، اولین بازی اش برای سیتی را در پیروزی 4-0 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان انجام داد.

 

او پس از آن در بازی های بعدی هم عملکرد درخشانی داشت و در دیدار مقابل بورنموث در لیگ برتر، اولین گلش را برای سیتی به ثمر رساند.

 

گواردیولا علاقه زیادی برای به خدمت گرفتن گوندوگان داشت و این ملی پوش آلمانی هم تایید کرد که از کار با این مربی اسپانیایی لذت می برد.

 

1143226

 

او به خبرنگاران گفت: «ما رابطه بسیار خوبی داریم و من تلاش می کنم تا از او یاد بگیرم و او هم تلاش می کند تا به من یاد بدهد و به من نشان بدهد که چگونه می توانم بهتر شوم و بهتر کار کنم. فکر می کنم هر دوی ما از این کار لذت می بریم.

 

من سبک بازی او را از زمان بارسا می شناختم و همینطور در بایرن؛ زیرا ما مقابل هم قرار گرفته بودیم؛ بنابراین مطمئن بودم که کاملا مناسب سبک بازی من است.

 

من واقعا بیشتر از قبل از بودن در زمین لذت می برم. از پاسکاری، مالکیت و حفظ توپ و اینکه اگر آن را از دست دادیم، خیلی سریع آن را پس بگیریم. این نتیجه سختکوشی است؛ کار بسیار سخت! نباید فراموش کنیم که این یک تفریح است.»

دیدگاه‌ها