کد خبر : 1362075 | 10 مهر 1395 ساعت 10:15 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بایرلورکوزن - دورتموند

دو تیم بایرلورکوزن و دورتموند، امشب در دیداری حساس در بای آره‌نا شهر لورکوزن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بایرلورکوزن - دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند با کسب 12 امتیاز از 5 بازی خود در رده دوم جدول قرار گرفته و شرایط خوبی را سپری می‌کند. آنها در چمپیونزلیگ نیز مقابل مدافع عنوان قهرمانی در خانه موفق به کسب تساوی 2-2 شدند و حال قصد دارند به روند پیروزی های پیش از آن بازگردند.

 

دورتموند از مدعیان اصلی قهرمانی در کنار بایرن مونیخ شناخته می‌شود و خط حمله آتشین این تیم که در 5 بازی اخیر 22 گل به ثمر رسانده یکی از نقاط قوت این تیم محسوب می‌شود. در سوی دیگر لورکوزن در 5 بازی 7 امتیاز کسب کرده و شرایط خوبی را سپری نمی‌کند. آنها در اروپا نیز دو تساوی کسب کرده اند و هنوز نتوانسته اند به شرایط آرمانی مد نظر مربی نزدیک شوند.

 

1145265

 


5 تقابل اخیر دو تیم با دو پیروزی برای دورتموند، دو تساوی و 1 پیروزی برای لورکوزن به پایان رسیده است و با توجه به نتیجه های اخیر، هر دو تیم شانس خوبی برای کسب پیروزی در این دیدار دارند ولی با توجه به فرم اخیرشان، دورتموند شانس مسلم کسب پیروزی در هفتاد و پنجمین تقابل دو تیم در بوندس لیگاست. آمار بردهای قبل تر دو تیم نیز بسیار نزدیک است. در حقیقت در 74 بازی اخیر، 27 پیروزی برای دورتموند، 26 پیروزی برای لورکوزن و 21 تساوی به ثبت رسیده است.

 

ترکیب احتمالی دو تیم:

 

1146695

دیدگاه‌ها