کد خبر : 1362095 | 10 مهر 1395 ساعت 11:03 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

شک نکنید گسترش جزو 6 تیم برتر لیگ خواهد بود

نقی‌زاده: در پست جدید، گلزن خوبی هستم

هافبک جوان تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش در هفته های آینده شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

نقی‌زاده: در پست جدید، گلزن خوبی هستم

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم فولاد گسترش فولاد که در 7 هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانسته نتایج خوبی را به دست آورد و در حسرت پیروزی مانده، در جام حذفی موفق شد 5 بر صفر تیم شهرداری اراک را از پیش رو بردارد. 3 گل از 5 گل گسترش فولاد در این مسابقه را علیرضا نقی زاده به ثمر رساند که در بازی های قبلی گسترش فولاد به عنوان هافبک تدافعی به میدان رفته بود.


نقی زاده درباره پیروزی تیمش مقابل شهرداری اراک به "ورزش سه" می‌گوید: بازی خیلی خوبی مقابل شهرداری اراک انجام دادیم. تیم ما هم قسم شده تا در همه مسابقات با قدرت حاضر شود و به نحو احسن کارمان را دنبال کنیم. خوشبختانه هماهنگی لازم تقریبا به دست آمده و انشاءالله بتوانیم در آینده نتایجی در خور شان گسترش به دست آوریم.


او درباره هت تریک خود مقابل شهرداری اراک اینطور توضیح می دهد: من در این مسابقه برخلاف بازی های قبلی در پست هافبک هجومی بازی کردم و خوشحالم که توانستم جواب اعتماد کمالوند را بدهم. این گل ها روی تلاش بازیکنان بود اما واقعا فکر نمی کردم 3 گل به ثمر برسانم. البته مطمئن باشید اگر در بازی های آینده نیز جلوتر بازی کنم، می توانم در امر گلزنی موفق باشم.


نقی زاده در پایان می افزاید: شک نکنید با درایت کادرفنی و همت بازیکنان گسترش فولاد در جدول رده بندی لیگ برتر بالا می آید. ما امسال قطعا رتبه ششم و یا بالاتر از آن را به دست می آوریم.

دیدگاه‌ها