کد خبر : 1362102 | 10 مهر 1395 ساعت 11:25 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

تعریف جالب جالب کارشناس فوتبال روسیه از سردار

پرش‌های آزمون مانند تیرازکمان رها شده است

درخشش ادامه دار مهاجم ایرانی در ترکیب روستوف باعث شد تا یکی از کارشناسان مطرح فوتبال روسیه در شبکه ورزشی این کشور به تعریف و تمجید از این بازیکن بپردازد.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه RSport روسیه در برنامه مختص به لیگ قهرمانان اروپا اقدام به بررسی عملکرد نمایندگان این کشور در هفته دوم این تورنمنت معتبر باشگاهی اروپا پرداخت که میخائیل اوسین هافبک سابق تیم ملی روسیه و باشگاه روستوف نیز به عنوان مهمان ویژه حضور داشت.


اوسین که جدال روستوف با آیندهوون را از نزدیک تماشا کرده بود در پاسخ به سئوالی از سوی مجری برنامه مبنی بر این که چرا آزمون بار دیگر جانشین موسی دومبیا سنگالی در ترکیب اصلی روستوف شد، گفت:« در این که چرا آزمون در ترکیب اصلی مقابل آیندهوون بازی کرد تنها می توان یک پاسخ پیدا کرد آن هم برمی گردد به توانایی های خاص این پدیده جوان ایرانی. پرش های سردار به مانند تیری است که از کمان رها می شود و کمتر مدافعی در دنیا پیدا می شود که بتواند روی ضربات سر این مهاجم 22 ساله روستوف را مهار کند. درست مثل صحنه گل دوم که سردار با ضربه سر باری پولوز ساخت».

 

1146697


بازیکن سابق تیم ملی روسیه که بارها در سایت های مختلف روسی به تمجید از آزمون پرداخته بود یک بار دیگر ادعایش در آینده درخشان این مهاجم را تکرار کرد و افزود:«من به حرف هایی که قبلا زدم هنوز مطمئنم. چطور آزمون از گریژمان بدتر باشد؟ او هنوز ۲۱ سال دارد و جوان است و شک ندارم که می تواند به بازیکنی درخشان تر از آنتون گریژمان فرانسوی تبدیل شود. در باشگاه روبین کازان می‌خواستند جلوی پیشرفت او را بگیرند اما با آمدن به روستوف توانایی هایش ثابت شد.آزمون فصل پیش رو به همراه روستوف به بهترین شکل بازی کند مطمئنم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به یکی از لیگ‌های سطح بالا اروپا خواهد رفت».

دیدگاه‌ها