کد خبر : 1362113 | 10 مهر 1395 ساعت 11:58 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر فدراسیون فوتبال از زحمات کشاورز

فدراسیون فوتبال با تقدیر از تلاش‌های ملی و موثر محمد کشاورز- کاپیتان تیم ملی فوتسال، از وی تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر فدراسیون فوتبال از زحمات کشاورز

به گزارش "ورزش سه" از سایت فدراسیون فوتبال، پس از اعلام خداحافظی محمد کشاورز از تیم ملی فوتسال، فدراسیون فوتبال در پیامی از 13 سال تلاش و خدمت وی به تیم ملی فوتسال، تشکر و قدردانی کرد و دوران حضور او در تیم ملی را از جمله روزهای پرشکوه فوتسال ایران دانست.


در بخش دیگری از پیام فدراسیون فوتبال آمده است:

خبر خداحافظی محمد کشاورز- کاپیتان با اخلاق و ارزنده تیم ملی فوتسال کشورمان، برای هواداران و دوست‌داران ورزش فوتسال خوش‌آیند نیست اما مردم عزیز ایران هرگز محمد کشاورز را برای روزهایی که به همراه تیم ملی کشورمان برای شادی، افتخار و سربلندی ایران تلاش کرده است فراموش نمی‌کنند.


بازیکنی که در دوران حضورش در تیم ملی روزهایی طلایی و درخشان را برای فوتسال ملی ایران رقم زد و قطعاً نام او با حضور در 4 دوره از مسابقات جام جهانی و 6 دوره بازی‌های جام ملت‌های آسیا، دو دوره بازیهای المپیک آسیایی سالنی، سه دوره مسابقات گرند پریکس برزیل و همچنین کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را در سال 2011 و دو بار حضور در جمع 10 بازیکن برتر جهان به نیکی باقی خواهد ماند.


فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات محمد کشاورز - کاپیتان ارزنده تیم ملی فوتسال در طول مدت زمان حضورش در این تیم، برای وی در ادامه فعالیتش در فوتسال کشور آرزوی موفقیت، سربلند و سلامت را از ایزد منان مسئلت دارد.

دیدگاه‌ها