کد خبر : 1362159 | 10 مهر 1395 ساعت 14:47 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

باید به لیگ برتر برسیم؛

اکبری: مهم‌ترین عامل برتری ما تماشاگران بودند

مربی تیم قشقایی شیراز می‌گوید که پس از ورود به تیم قشقایی مهم‌ترین هدف او تمرکز بر کارهای دفاعی بوده است.

اکبری: مهم‌ترین عامل برتری ما تماشاگران بودند

اصغر اکبری مربی تیم قشقایی در خصوص بازی روز گذشته مقابل پرسپولیس و عوامل برتری این تیم با "ورزش‌سه" گفتگو کرده است.


روی کار تدافعی تمرکز داریم


نسبت به زمانی که داشتیم کار بزرگی انجام دادیم. این تیم قبل از من دست جلیل دوران بود که از مربیان کاربلد استان هستند که الان در کلمبیا در خدمت تیم ملی فوتسال هستند. از نظر افکار فنی به هم نزدیک هستیم و قبلا هم با هم کار می کردیم. از وقتی آمدم اینجا تنها چیزی که روی آن تمرکز داشتیم این بود که کارهای دفاعی را به تیم آموزش دهیم و با همین تاکتیک در لیگ دو نتایج خوبی گرفتیم.


کسی توقع بردن از ما نداشت


این بازی یک بازی خاص برای ما بود و به بچه ها گفته بودم که هیچ کس توقع برد از ما ندارد. به بازیکنان گفته بودیم که تمرکز خود را حفظ کنند و گفته بودیم که رعایت این موضوع می تواند برگ برنده ما باشد و بچه ها هم مو به مو تاکتیک ها را اجرا کردند.


تماشاگران عامل اصلی برد ما بودند


مهم ترین عامل برد ما حمایت تماشاگران بود. اولین بار بود که در شیراز نصف استادیوم را قشقایی ها پر کرده بودند و بودن آن‌ها قوت قلب ما بود. این تشویق ها باعث شد که ما در حافظیه غریبه نباشیم. عامل دیگر برتری ما همدلی تیم درون و بیرون زمین و کادر فنی بود که در تیم ما حالت خاصی دارد.


باید دفاعی بازی می کردیم


ما در این بازی فقط راه دفاع کردن و ضدحمله کردن داشتیم. ما بازیکنان سرعتی داریم و جلو چنین تیمی باید دفاعی بازی می کردیم تا از سرعت بازیکنان در ضدحمله استفاده کنیم. اگر نفراتی با خصوصیات دیگر داشتیم مطمئنا با شیوه دیگری بازی می کردیم.


در وقت اضافه کم آوردیم


در وقت اضافه تیم ما از نظر بدنی کم آورد ولی می توانستیم کار را بهتر در بیاوریم. ما وقتی در حمله قرار می گرفتیم حمایت خوبی صورت نمی گرفت و اگر حمایت خوبی از بازیکنان حمله داشتیم شرایط خیلی بهتری پیدا می کردیم.


سه سال دیگر در لیگ برتر خواهیم بود


باید تیم ما در لیگ برتر حضور داشته باشد و این موضوع باید پیش بیاید. با درایتی که مدیرعامل تیم دارند اگر همین روند ادامه پیدا کند ما سه سال دیگر در لیگ برتر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها