کد خبر : 1362176 | 10 مهر 1395 ساعت 16:01 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

انریکه: روند بهبودی مسی خوب پیش می رود

بارسلونا فردا در زمین سلتا نیز نمی تواند از مسی استفاده کند با این حال لوئیس انریکه از روند خوب بهبودی مصدومیت او خبر داد.

انریکه: روند بهبودی مسی خوب پیش می رود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از دو پیروزی خوب مقابل خیخون و گلادباخ، فردا در زمین سلتا بازی دشواری پیش رو دارد. آبی اناری ها فصل گذشته در زمین این تیم 4-1 مغلوب شده بودند.

 

 

1146314

 

 

انریکه در نشست خبری این بازی گفت:" همیشه نتایج قبلی مقابل یک تیم می تواند تاثیرگذار باشد. سوای نتایج این فصل سلتا، معتقدم که این تیم بازیکنان خطرناکی دارد و به همین دلیل می تواند ما را اذیت کند.

سلتا به خوبی کار پرس کردن را انجام می دهد و بازیکنان این تیم می دانند که با توپ چه باید بکنند. سبک بازی این تیم جذاب است و شما را نیز به ارائه یک بازی خوب ترغیب می کنند. سلتا امسال نولیتو را در اختیار ندارد و اوریانا را نیز به دلیل مصدومیت از دست داده است. هردو غایبان مهمی هستند.

 

فیلم بازی قبلی با سلتا را دیده ام. آنها مثل همیشه بازی می کنند و الگو ها همان الگوهای سابق هستند. بازیکنان بارسا می دانند که چه دیداری انتظارشان را می کشد و آماده هستند. باید سریع و بادقت بازی کنیم. این بازی یک چالش مهم و جذاب برای ما محسوب می شود. فصل قبل یک بار به این تیم باختیم و یک بار هم پیروزی پرگلی کسب کردیم(6-1). سلتا حریف دشواری است و باید مراقب باشیم."

 

 

1144999

 

 

مسی:" به من گفته اند که روند بهبودی او خوب پیش می رود. اینکه مسی کی به جمع ما اضافه خواهد شد را نمی دانم و زمانش که برسد، اعلام خواهیم کرد. او به طور حتم فردا با ما نخواهد بود."

 

خداحافظی متیو از تیم ملی فرانسه:" این یک تصمیم شخصی است و حتما با دشان(سرمربی فرانسه) در این مورد مشورت کرده است. این سوال را باید از خودش بپرسید. به هر حال روزی می رسد که بازیکن احساس می کند دیگر نمی تواند برای تیم ملی کشورش مفید باشد."

 

اومتیتی:" او زودتر از مسی به میادین برمی گردد و تقریبا مراحل نهایی بهبودی خود را طی می کند."

 

.

دیدگاه‌ها