کد خبر : 1362198 | 10 مهر 1395 ساعت 16:57 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرا خودمان را با اروپا مقایسه نمی کنیم؛

شاهرودی: شاید دلال بازی در کار بوده است!

رضا شاهرودی بازیکن سابق پرسپولیس می گوید که حالا مشخص می شود که نبود بازیکنان ملی پوش در این باخت تاثیر داشته و بهتر بود که پرسپولیس بدون ملی پوشان بازی نمی کرد.

شاهرودی: شاید دلال بازی در کار بوده است!

رضا شاهرودی وینگر چپ پرسپولیس در سال های گذشته در مورد نتیجه روز گذشته این تیم در مقابل قشقایی و حذف از گردونه رقابت های جام حذفی با خبرنگار "ورزش‌سه" گفتگو کرد.


تیم ها در مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه بالایی دارند


پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران دوست ندارند که این تیم ببازد؛ ما پیشکسوتان تیم هم دوست نداریم که پرسپولیس بازنده باشد. جام حذفی جام شگفتی هاست. معمولا تیم هایی که در این مسابقات حضور دارند و به خصوص در مقابل استقلال و پرسپولیس بازی دارند همه اختلافات خود را کنار می گذارند و دیروز هم تیم قشقایی از این قضیه مستثنی نبود و توانست پرسپولیس را شکست دهد. در طول بازی هم چند موقعیت داشت که نتوانست به گل تبدیل کند.


شاید دلال بازی در کار بوده است


حالا مشخص شد تیم پرسپولیس به بازیکنان ملی خود متکی است و این افسوس باقی می ماند که ای کاش پرسپولیس بدون ملی پوشان خود بازی نمی کرد. بازیکنان ملی که در پرسپولیس هستند فرصت به بازیکنان ذخیره نمی رسد. نمی دانم بازیکنان خارجی تیم چه مشکلی داشتند. شاید دلال بازی در کار بوده است  وگرنه بازیکنان خارجی باید یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان داخلی باشند. نه از لحاظ فنی خوب هستند و نه از لحاظ بدنی؛ هفت هفته از مسابقات گذشته و باید تا اینجا بدن هایشان آماده می شد. خودم فکر می کردم که پرسپولیس امسال می تواند دو گانه بگیرد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ضربات پنالتی هم 50، 50 است.


چرا خودمان را با اروپا مقایسه نمی کنیم


تعطیلات لیگ برای تیمی مثل پرسپولیس که در بازی مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشت و روند رو به رشدی را طی می کرد، خوب نبود و به باشگاه ضربه زد. ضمن اینکه برگزاری اردوهای متعدد، هزینه بردار است. بازیکنان چند بار باید در طول فصل بدنسازی کنند؟! از طرفی می گویند تیم ملی باید به جام جهانی برود ولی ما نباید خودمان را با آسیا مقایسه کنیم و باید با اروپا خودمان را مقایسه کنیم. در اروپا بازیکنان دو روز در اختیار ملی قرار می گیرند و بعد به تیم های خود بر می گردند. لیگ که قوی برگزار شود بازیکنان خوبی هم در اختیار تیم ملی قرار می گیرند، که این باعث می شود تیم ملی قوی تری داشته باشیم.


اتفاقی که نباید می افتاد رخ داد


با تمام این تفاسیر این اتفاق افتاده و پرسپولیس از جام حذفی کنار رفته است و باید هر چه زودتر تیم را از لحاظ روحی و روانی برای ادامه مسابقات آماده کنند.

دیدگاه‌ها