کد خبر : 1362227 | 10 مهر 1395 ساعت 18:31 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت و غم باخت در تمرین پرسپولیس

شاگردان برانکو ایوانکوویچ امروز در حالی اولین تمرین خود را بعد از شکست مقابل قشقایی و حذف از جام حذفی برگزار کردند که به شدت بابت این اتفاق ناراحت بودند.

سکوت و غم باخت در تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در شیراز برابر تیم دسته دومی قشقایی شیراز در ضربات پنالتی شکست خورد و از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت. برانکو که در این بازی 6 تن از بازیکنان اصلی تیمش را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی و پل یانسکی را به دلیل مصدومیت و گولچ را به دلیل نامعلوم در اختیار نداشت، نتوانست از پس تیم دونده و جنگنده قشقایی برآید و در نهایت از دور این رقابت ها کنار رفت.


شاگردان برانکو بعد از این دیدار امروز در اولین تمرین خود در استادیوم شهید کاظمی و در سکوت هواداران تمرین خود را برگزار کردند و به شدت بابت این اتفاق ناراحت بودند.
در این تمرین شش بازیکن ملی پوش پرسپولیس غیبت داشتند و در اردوی تیم ملی حضور دارند و آنتونی گولچ نیز هنوز خود را به کادرفنی معرفی نکرده و در تمرین امروز نیز غیبت داشت. رضا کرملاچعب و مارکو نیز دیگر غایبان تمرین امروز سرخپوشان بودند.

 


* تمرین امروز از ساعت 15:30 دقیقه در استادیوم شهید کاظمی برگزار شد و کمتر از 50 هوادار روی سکوها نظاره گر آن بودند.
* علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، رامین رضاییان، وحید امیری، مهدی طارمی در اردوی تیم ملی حضور دارند و رضا کرملا چعب نیز به اردوی تیم ملی جوانان اضافه شده است. آنتونی گولچ و مارکو نیز دیگر غایبان این تیم در تمرین امروز محسوب می شدند.

 


* برنامه تمرینی امروز بیشتر اختصاص به بدنسازی و حضور در سالن بدنسازی داشت و همین مساله باعث شد تا آنها بعد از صحبت های برانکو ایوانکوویچ راهی سالن شوند.
* پیش از آغاز تمرین برانکو ایوانکوویچ در سالن اجتماع باشگاه فیلم دیدار روز گذشته تیمش مقابل قشقایی را برای بازیکنانش به نمایش گذاشت و آن را آنالیز کردند و اشتباهات بازیکنان را به آنها یادآور شد.

 


* بازیکنان در تمرین امروز حدود 50 دقیقه در سالن به وزنه زدن پرداختند و سپس در زمین حاضر شدند و به دویدن دور زمین پرداختند. امروز کار با توپ اصلا در برنامه تمرینی سرخپوشان نبود.

دیدگاه‌ها