کد خبر : 1362228 | 10 مهر 1395 ساعت 18:21 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین چلسی در خانه هال سیتی

چلسی موفق شد با ارائه نمایشی هجومی در نیمه دوم، هال سیتی را مغلوب کرده و بحران اخیر را به دست فراموشی بسپارد.

پیروزی شیرین چلسی در خانه هال سیتی

به گزارش "ورزش سه"، بازی در شرایطی آغاز شد که شاگردان کونته بعد از کسب چند نتیجه دور از انتظار، قصد داشتند ناکامی های هفته های اخیر را جبران کنند.

 

بازی با برتری هال سیتی آغاز شدند و آنها می توانستند در همان 3 دقیقه ابتدایی به گل برسند. ضربه آزادی از سمت راست نصیب بازیکنان این تیم شد که بعد از برخورد با مدافعان چلسی تغییر مسیر داد و کورتوا با عکس العملی دیدنی مانع فروپاشیدن دروازه چلسی در همان ابتدای کار شد.

 

در ادامه مسابقه باز هم این هال سیتی بود که موفق به خلق موقعیت شد. ارسال زیبای بازیکنان سوانسی از سمت راست با ضربه سر روبرت اسنوگراس همراه بود که باز هم کورتوا منجی دروازه تیمش شد. 2 دقیقه بعد، چلسی با نفوذ ویلیان بر روی دروازه هال سیتی خطرساز شد اما این توپ نیز ره به جایی نبرد.

 

 

1146805

 

 

 

در ادامه بازی، دو تیم موفق به خلق موقعیت های بر روی دروازه یکدیگر شدند که چندان خطرناک نبود. در اوقات تلف شده، باز هم کورتوا روی ضربه از راه دور لیورمور واکنش زیبایی نشان داد تا بازی بدون گل در نیمه اول به اتمام برسد.

 

اما در نیمه دوم چلسی بازی را طوفانی آغاز کرد و کونته تیمی متحول شده را روانه میدان کرد. در دقیقه 47 و روی حرکت انفرادی ادن هازارد، این بازیکن شوت محکمی را روانه دروازه هال سیتی کرد که با واکنش دیوید مارشال مواجه شد. 10 دقیقه بعد، روی همکاری زیبای کانته و کاستا، مهاجم اسپانیایی با دروازه حریف تک به تک شد و بعد از جا گذاشتن سنگربان، توپ را با دخالت مدافع هال سیتی به تیر دروازه کوبید و در برگشت، انگولو کانته در مقابل دروازه خالی توفیقی نیافت.

 

 

1146820

 

 

اما در نهایت فشار چلسی جواب داد و در دقیقه 64 و روی نفوذ ویلیان و ضربه مواج و دیدنی او به گوشه دروازه، شاگردان کونته با یک گل از حریف پیش افتادند. سه دقیقه بعد، کاستا می توانست اختلاف را دو برابر کند اما ضربه محکم او با واکنش مارشال روبرو شد.

 

 

1146821

 

 

چلسی در دقیقه 67 موفق شد روی حرکت انفرادی ماتیچ و ضربه فوق العاده کاستا از درون محوطه جریمه به طاق دروازه، با 2 گل از حریف خود پیش افتد.

 

 

1146822

 

 

 

در دقیقه 78، باز هم کاستا درمحوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه او به سمت آسمان رفت. در دقیقه 88، ارسال مارکوس آلونسو در دهانه دروازه به پدرو رسید اما او در باز کردن دروازه هال سیتی ناکام ماند. در ادامه، تلاش هال سیتی برای باز کردن دروازه کورتوا به نتیجه نرسید تا چلسی بعد از چند نتیجه ضعیف، دوباره طعم شیرین پیروزی را در هفته هفتم بچشد.

دیدگاه‌ها