کد خبر : 1362230 | 10 مهر 1395 ساعت 18:37 | 82.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم ملوان به لیگ برتر بازگردد

منصوریان:پیشنهاد من از انگلیس‌بازار گرمی نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید که رحمتی برای تیم ملی ایران زحمات زیادی کشیده و از فحاشی به او ناراحت است.

منصوریان:پیشنهاد من از انگلیس‌بازار گرمی نیست

به گزارش ورزش سه، علیرضا منصوریان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با ملوان نوین انزلی درباره این دیدار صحبت کرد. با ورزش سه و گزارش نشست خبری منصوریان همراه باشید:

 

ارزیابی از بازی؟
می دانستیم بازی سختی داریم. ملوان نوین زیر مجموعه تیم ملوان اصلی است و آنها بازیکنان قدرتمند و جوانی داشتند. امیدوارم تیم ملوان اصلی هم به زودی به لیگ برگردد. ما خیلی زود به گل رسیدیم و بازی خوبی نمایش دادیم و در مجموع سوار بر بازی بودیم.

 

 

شرایط زمین مسابقه؟
البته کیفیت زمین بر نوع بازی اثر گذاشت. ما بعد از داربی به روند خوبی وارد شده‌ایم و باید خیلی با دقت کار را به جلو ببریم. ما هر بازی را مثل پلی آف می‌بینیم و بازی به بازی تمرکز داریم. الان تمرکزمان به سمت سیاه جامگان می‌رود. من انزلی را خیلی دوست دارم و باید یک تشکر از هواداران ملوان و هواداران خودمان در انزلی داشته باشم. شب قبل آنها از ما استقبال خوبی کردند.

 

1146803

 

 

فحاشی به رحمتی؟
 مهدی رحمتی برای این مملکت زحمت کشیده است. در این شهر هم امثال زارع و نوری در تیم ملی بوده‌اند. متاسفانه برخی دقایق فحاشی‌هایی صورت گرفت و باید کاری کنیم که تا دیگر شاهد فحاشی‌ها نباشیم. من به شدت از این فحاشی‌های فوتبال ایران ناراحتم.

 

 

مربی گری در انگلیس؟
من آدمی نیستم که بازار گرمی کنم و همه شما من رو می‌شناسید. یک روزی فوتبالیست‌های ما توانستند به سطح اول دنیا برسند و بازی کننند. آن زمان کسی فکرش را نمی‌کرد ما فوتبالمان بالا بیاید. من به توانایی‌های ایرانی ها اعتماد و به خودمان باور دارم. لازم نیست خیلی در این باره توضیحی بدهم زیرا من این پیشنهاد را داشتم. ما یک زمان در بایرن مونیخ بازیکنمان بازی کرده و باید این اتفاق در مربی گری هم رخ دهد. ما باید تلاش خود را بکنیم و قول می دهم که این اتفاق رخ دهد. کسی فکر نمی کرد که یک روز یک ایرانی آقای گل جهان شود ولی این اتفاق افتاد. یک روز گرفتن یک ست از ژاپن در والیبال برای ما آرزو بود اما امروز آنها را می‌بریم و به المپیک می رویم. من اگر قرار باشد جواب همه را بدهم که نمی‌شود. همان مسیر سابقم را می‌روم. همان مسیری که تیم 98 رفت و برای کشور افتخار آفرینی کرد. در قدیم اگر یک بازیکن به کویت می رفت تا بازی کند همه ذوق می کردند اما در سال 99 - 2000 بازیکنان ما رغبت چندانی برای رفتن به امارات هم نداشتند. من مطمئنم که یک روز مربیان ما هم می‌توانند در نقاط مختلف جهان کار کنند.

دیدگاه‌ها