کد خبر : 1362246 | 10 مهر 1395 ساعت 19:25 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

ریکاردینیو را مثل فالکائو بگیرید؛

مهار بهترین بازیکن جهان؛ اولویت اول ایران

ملی پوشان فوتسال ایران برای رسیدن به مدال برنز بیشتر از همه باید ستاره پرتغالی که سه بار عنوان بهترین بازیکن جهان را کسب کرده مهار کنند.

مهار بهترین بازیکن جهان؛ اولویت اول ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران پس از 24 سال موفق شد به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی صعود کند اما شکست 4 بر 3 مقابل روسیه آنها را به دیدار رده بندی فرستاد تا از ساعت 20:30 امشب(به وقت ایران) در دیدار رده بندی مقابل پرتغال قرار بگیرند و به دنبال نخستین مدال جهانی تاریخ فوتسال ایران باشند.

 


فوتسالیست‌های ایران با فراموشی نمایش مرحله گروهی، در بازی‌های حذفی جام جهانی 2016 فوق‌العاده بودند و برزیل را که از وجود فالکائو، بهترین بازیکن تاریخ جهان که چهار بار عنوان برترین بازیکن دنیا را هم به دست آورده از دور بازی‌ها حذف کردند و به مرحله بعد رسیدند و پس از آن نیز پاراگوئه را از پیش رو برداشتند.

 


شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه اکنون در حالی مقابل پرتغال قرار می‌گیرند که در تیم حریف ریکاردینیو بهترین بازیکن سال‌های 2010 ، 2014 و 2015 جهان بازی می‌کند و در حال حاضر نیز با به ثمر رساندن 12 گل جدی‌ترین گزینه برای آقای گلی جام جهانی محسوب می‌شود چراکه گلزن بعدی که در بازی‌ها باقی مانده ادر لیما 6 گله است که بعید به نظر می‌رسد در بازی فینال بتواند بیش از 6 گل وارد دروازه آرژانتین کند و مثل چهار سال قبل به بهترین گلزن جام جهانی دست یابد.

 

 

1146830

 


تیم ایران در بازی یک هشتم نهایی مقابل برزیل سه گل از فالکائو بهترین بازیکن تاریخ جهان خورد ولی با این حال موقعیت‌های بسیاری توسط علیرضا صمیمی و بازیکنان دفع کرد تا ستاره برزیلی نتواند بیشتر از آن هنرنمایی داشته باشد؛ حالا ملی پوشان ایران برای تاریخ‌سازیِ دیگر و شکست پرتغال باید ریکاردینیو بهترین گلزن جام جهانی و برترین بازیکن دنیا را مهار کنند تا بتوانند به مدال برنز برسند.

 

1146827

 

1146828


ریکاردینیو در بازی نیمه نهایی مقابل آرژانتین نتوانست نمایش همیشگی را داشته باشد و گلزنی کند که ملی پوشان ایران هم امیدوار هستند همین اتفاق نیز مقابل آنها بیفتد و بتوانند با از کار انداختن او، بر پرتغال غلبه کنند و پیروز شوند.

 

دیدگاه‌ها