کد خبر : 1362270 | 10 مهر 1395 ساعت 20:23 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: باید از غیبت در اروپا استفاده کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول تاکید کرد که عدم حضور لیورپول در رقابت های اروپایی را یک مزیت می داند.

کلوپ: باید از غیبت در اروپا استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، امسال تیم های بزرگی مثل لیورپول، چلسی و منچستریونایتد از غایبان انگلیس در رقابت های برون مرزی به شمار می آیند.

 

کلوپ گفت: "فصل پیش رو، سال متفاوتی برای تیم ما به شمار می آید و ما باید در تمام طول هفته در کنار هم تمرین کنیم. شاید ما مجبور بودیم به عنوان مثال، پنج شنبه در روسیه به میدان رفته و بعد از روز یکشنبه به مصاف سوانسی برویم. عدم حضور ما در رقابت های برون مرزی، تفاوت بسیار بزرگی است. البته تمام هدف ما بازگشت به اروپا است و این موضوع برای ما بسیار مهم است. اما در حال حاضر باید از زمان به وجود آمده به علت این غیبت نهایت استفاده را برده و در کنار هم پیشرفت کنیم.

 

 

1146800

 

 

من در مورد اتفاقاتی که در آینده رخ خوهد داد بی خبر هستم اما اطمینان دارم در بعضی از نقاط تیم باید بازسازی صورت بگیرد. باید به سمت جلو حرکت کنیم و دوباره به اول راه بازنگردیم. در این حالت، هرگز به بازی های قبل و شرایط گذشته بازنخواهیم گشت. در حال حاضر، علاقمندم این ذهنیت در بین بازیکنانم حاکم باشد که می توان روی شرایط موجود سرمایه گذاری کرد و هیچ لحظه آسانی در آینده در مقابل ما وجود ندارد".

 

 

1146848

 

 

کلوپ همچنین در رابطه با مصدومیت لورن و لالانا گفت: "فکر نمی کنم مصدومیت دژان لورن خیلی جدی باشد اما لالانا احتمالا مدت کوتاهی دور از میادین باشد و در بازی های ملی قادر به بازی کردن نخواهد بود. البته 16 روز تا بازی بعدی لیورپول فاصله است و فکر می کنم تا آن مقطع، مصدومیت وی رفع خواهد شد".

دیدگاه‌ها